Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miroslav xyz

29. 3. 2011 12:07
členství a sčítání

Díky, nad touto částí Bible přemýšlím už delší dobu. Myslím, že se tentýž problém (nazvu to hříchem) projevuje i uvnitř církví v otázce členství.

0 0
možnosti

Nhau

25. 3. 2011 15:35
Odmítl jsem

Sčítací komisařka přišla v úplně jinou dobu, než byla původně ohlášena. Začala mi strkat formuláře do rukou, aniž by se omluvila, že přichází v jinou dobu.

Odmítl jsem formuláře převzít, protože se sčítáním nesouhlasím. Poté chtěla, abych jí podepsal, že jsem je odmítl převzít. Odpověděl jsem jí, že jsem si žádnou zásilku neobjednal. Prozatím tečka.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

24. 3. 2011 20:40
ať už chlastáte nebo hulíte cokoli...

...nezapomeňte mi poslat malý vzorek. To musí být slušný matroš.;-D;-D

0 0
možnosti

Pavel Brno po smazání

24. 3. 2011 20:32
Sice volím Svobodné,

ale tomuto článku karmu nedám. Je odfláknutý. Nalezení biblické podobnosti je chvályhodné, ale čekal bych lepší zpracování. Čtenář takto nabává dojmu, že forma převyšuje podstatu.  Citace bez úvodu, závěr bez rozuzlení.

0 0
možnosti

Pravda je víc než dukáty

24. 3. 2011 20:31
Tak to nemá chybu

R^R^

0 0
možnosti

oslik

24. 3. 2011 13:24
Nechal povraždit

"jen" chlapce v Betlémě a okolí. Tedy nikoliv všechny děti, a nikoliv plošně. Mt 2:16

0 0
možnosti

susta

25. 3. 2011 15:00
Re: Nechal povraždit

A to, že se to takto píše v teologicko/pohádkové knížce taky neznamená, že je to historicky přesný fakt. Ale to by měl "kdysi jaderný fyzik" vědět.;-D

0 0
možnosti

Mac the Devil

24. 3. 2011 13:17
Perfektní

Díky R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz