Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dost těžko mne mohli zvolit, když jsem nekandidoval. Jako bývalý politik hledám, co by nám pomohlo dostat se dál. Zkuste napsat poslancům, odpoví vám tak čtyři z 200. 

Já vidím jako nejhorší v našich novodobých dějinách poslední roky. Ale o tom by to chtělo mnohem podrobnější diskusi a argumenty.

2 0
možnosti

A stačilo jen napsat: "jsem naštvaný, že mě, zkušeného, nezvolili"

0 3
možnosti

"Ještě v druhé polovině devadesátých let minulého století převládalo mezi politiky přesvědčení, že zastupitelská demokracie spočívá v tom, že politik, zejména poslanec či senátor, ale i ministr, má prvořadé poslání hájit zájmy voličů. Politikové brali komunikaci s občany vážně a opravdu komunikovali. Vláda si uvědomovala, že ze svého programu smí uskutečnit jenom to, o čem dokáže přesvědčit veřejnost.";-D  Jistě. To odpovídá době, kdy jste tam pod hlavičkou ODS působil..... Té době, ve které tuto zem zasáhla ta největší politická polistopadová špína ve formě opoziční smlouvy... Rv

0 1
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz