Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přístup ke značení, vyhodnocení nehod a podobně je ze strany úřadů alibistický. Když se vybouráte v prasácké zatáčce bez upozornění, je to vaše vina - nedodržení rychlosti stavu vozovky.

Odpovědnost úřadů a policie veškerá žádná. V Brně na Vranovské v roce 2013 po opravě 14 dní vybírali pokuty, nebyla hotova kolaudace. Děsný.

Byl jsem kdysi ve Švédsku, tam se dalo na značení spolehnout a na 70/90 jeli všichni 70/90. Bohužel to u nás nefunguje díky řidičům. Někteří jedou jak blázni, jiní pro jistotu jedou o 12 km méně než je povoleno. Zmatek zajištěn.

1 0
možnosti

to Ladislav Nádvorník

Neřešte, kdo píše, ale co píše.

Nehodu může způsobit každý a pan Payn se k zodpovědnosti postavil jako chlap.

R^

1 0
možnosti
Foto

I56v32o 92C36i29l23i21c77h

13. 9. 2014 7:54

Je to tak. A některé obce se poslední dobou snaží i o to, aby naučily řidiče ignorovat červenou na semaforu ;-€ Jinak si ty "zpomalovací" semafory vysvětlit neumím.

1 0
možnosti

..máte na mysli ty..co rozsvítí zelenou..jen když přijíždějící auto dodržuje padesátku...???

0 0
možnosti
Foto

Návrh na mashup: webová a mobilní aplikace nad mapou ČR, kde by řidiči mohli zadávat dopravní značky, které považují za nesmyslné či chybné, s možností diskuse a hlasování. 

K těm nejkřiklavějším případům by se pak vyjadřovali dopravní experti, kteří by museli buď existenci značky rozumně zdůvodnit, anebo zařídit nápravu.

1 0
možnosti
Foto

Chtělo by pozvat experty ze země, kde značení funguje vzorně, aby pomohli navrhnout cestu, jak z toho ven. Ale kdo by to měl udělat?

0 0
možnosti

...kozel zahradníkem..:???

..V roce 1998, tedy v době, kdy byl poslancem, způsobil dopravní nehodu, když se střetl se sanitním vozem.[10] Při nehodě utrpěla Payneova dcera těžké zranění, zraněn byl i Payne a řidič sanitky.[11][12] Payne souhlasil se svým vydáním k trestnímu stíhání s tím, že poslanecká imunita se na takové případy vztahovat nemá.[11][12] Sněmovna Payna ke stíhání vydala.[11]Soud ho nepotrestal odnětím svobody, ale nařídil mu zaplatit způsobenou škodu a další peníze poslat na obecně prospěšné účely.[12]

....říká tetka wiki...a paměť mi k nejasně napovídá....že se tehdy debatovalo....o tom některým určitým lidem by se řidičák neměl dávat nikdy.....:-/

1 3
možnosti

P94e81t29r 92H42á19l43a

12. 9. 2014 8:54

Já pozoruji ještě jeden aspekt - blokování provozu semafory.

Včera v Praze odklonili čtyřproudovou Průmyslovou kvůli opravě mostu do boční ulice se semaforem dimenzovaným na 3 auta za minutu.

0 0
možnosti

Ano souhlas, značky se osazují tam, kde je potřeba vyinkasovat pokutu a ne upozornit řidiče na nebezpečí. Svého času mě dojalo naprosto  zbytečné snížení rychlosti u Ruzyňského letiště na "slánské dálnici" s dodatkovou tabulkou "snížení hluku".  Tento zgrap naštěstí brzo zmizel a omezení je tam jen "Na padesátníku", kde  je přechod pro chodce. To se tam do Brusele (_!_) nemůže postavit lávka. Rovněž tak nechápu hlukové omezení na 50 na brněnské dálnici mezi Nuselákem a Kačákem. Pamatuji si, kdy se snížila rychlost v obci ze 60 na 50 a to s odůvodněním, že při této rychlosti má chodec při nehodě větší šanci přežít. Na této komunikaci jsou jen mimoúrovňové křížovatky, chodec nemá šanci se tam dostat a dali tam "tichý" asfalt. Tedy opět pruzení. No pak se divíme, že řidiči značky neresktují tam, kde to třeba jeRv

4 0
možnosti

A ještě lepší je, když opravují silnici, dají tam značku 30 a nikde už neni značka konec omezeně rychlosti. A půl roku tam nikdo nepracuje, tedy kromé PČR.

5 0
možnosti
Foto

Toto je aplikace Cimrmanova elastického zeměpisu v praxi. Podle něho musí být cestující vždy náležitě překvapen. Co je na tom dobrodružného a zajímavého, když podle cedulí s nápisem Praha tam opravdu dojedete?

3 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz