- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přístup ke značení, vyhodnocení nehod a podobně je ze strany úřadů alibistický. Když se vybouráte v prasácké zatáčce bez upozornění, je to vaše vina - nedodržení rychlosti stavu vozovky.
Odpovědnost úřadů a policie veškerá žádná. V Brně na Vranovské v roce 2013 po opravě 14 dní vybírali pokuty, nebyla hotova kolaudace. Děsný.
Byl jsem kdysi ve Švédsku, tam se dalo na značení spolehnout a na 70/90 jeli všichni 70/90. Bohužel to u nás nefunguje díky řidičům. Někteří jedou jak blázni, jiní pro jistotu jedou o 12 km méně než je povoleno. Zmatek zajištěn.
to Ladislav Nádvorník
Neřešte, kdo píše, ale co píše.
Nehodu může způsobit každý a pan Payn se k zodpovědnosti postavil jako chlap.
Je to tak. A některé obce se poslední dobou snaží i o to, aby naučily řidiče ignorovat červenou na semaforu Jinak si ty "zpomalovací" semafory vysvětlit neumím.
..máte na mysli ty..co rozsvítí zelenou..jen když přijíždějící auto dodržuje padesátku...???
Návrh na mashup: webová a mobilní aplikace nad mapou ČR, kde by řidiči mohli zadávat dopravní značky, které považují za nesmyslné či chybné, s možností diskuse a hlasování.
K těm nejkřiklavějším případům by se pak vyjadřovali dopravní experti, kteří by museli buď existenci značky rozumně zdůvodnit, anebo zařídit nápravu.
Chtělo by pozvat experty ze země, kde značení funguje vzorně, aby pomohli navrhnout cestu, jak z toho ven. Ale kdo by to měl udělat?
...kozel zahradníkem..:???
..V roce 1998, tedy v době, kdy byl poslancem, způsobil dopravní nehodu, když se střetl se sanitním vozem.[10] Při nehodě utrpěla Payneova dcera těžké zranění, zraněn byl i Payne a řidič sanitky.[11][12] Payne souhlasil se svým vydáním k trestnímu stíhání s tím, že poslanecká imunita se na takové případy vztahovat nemá.[11][12] Sněmovna Payna ke stíhání vydala.[11]Soud ho nepotrestal odnětím svobody, ale nařídil mu zaplatit způsobenou škodu a další peníze poslat na obecně prospěšné účely.[12]
....říká tetka wiki...a paměť mi k nejasně napovídá....že se tehdy debatovalo....o tom některým určitým lidem by se řidičák neměl dávat nikdy.....
Já pozoruji ještě jeden aspekt - blokování provozu semafory.
Včera v Praze odklonili čtyřproudovou Průmyslovou kvůli opravě mostu do boční ulice se semaforem dimenzovaným na 3 auta za minutu.
Ano souhlas, značky se osazují tam, kde je potřeba vyinkasovat pokutu a ne upozornit řidiče na nebezpečí. Svého času mě dojalo naprosto zbytečné snížení rychlosti u Ruzyňského letiště na "slánské dálnici" s dodatkovou tabulkou "snížení hluku". Tento zgrap naštěstí brzo zmizel a omezení je tam jen "Na padesátníku", kde je přechod pro chodce. To se tam do Brusele (_!_) nemůže postavit lávka. Rovněž tak nechápu hlukové omezení na 50 na brněnské dálnici mezi Nuselákem a Kačákem. Pamatuji si, kdy se snížila rychlost v obci ze 60 na 50 a to s odůvodněním, že při této rychlosti má chodec při nehodě větší šanci přežít. Na této komunikaci jsou jen mimoúrovňové křížovatky, chodec nemá šanci se tam dostat a dali tam "tichý" asfalt. Tedy opět pruzení. No pak se divíme, že řidiči značky neresktují tam, kde to třeba je
A ještě lepší je, když opravují silnici, dají tam značku 30 a nikde už neni značka konec omezeně rychlosti. A půl roku tam nikdo nepracuje, tedy kromé PČR.
Toto je aplikace Cimrmanova elastického zeměpisu v praxi. Podle něho musí být cestující vždy náležitě překvapen. Co je na tom dobrodružného a zajímavého, když podle cedulí s nápisem Praha tam opravdu dojedete?