Diskuse

Normalizátor

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Babišovo konání je promyšlené, ale není z jeho hlavy, to je týmová záležitost s plány daleko do budoucna. A ty týmy okolo něj na to nemají. Nebylo by od věci sledovat, odkud ty nitky jdou.

0 0
možnosti
Foto

„Jde o to, aby se občané státu báli, aby stát byl vnímán jako nepřátelský subjekt, který občany ohrožuje, stejně jako ohrožoval občany v době komunismu.“ 

Domnívám se, že to není nějaký nový trend spojený s Neburešovým Státofertem. To je trend velmi dlouhodobý, založený samozřejmě už za komunistů, ale zdatně přežívající i 25 let po nich.

Stát je zcela oprávněně vnímatelný jako nepřátelský subjekt, zcela nepředvídatelný a opakovaně ničící jakékoliv soukromé aktivity, vyvolávající nejistotu a obavy (podle toho, která strana se zmocní daného úřadu), systematicky vyvolávající štvavé kampaně proti jedněm, či druhým atd.

Tedy jde v podstatě o zcela kontinuální pokračování husákovské normalizace. 

Za celý svůj život mám mnohokrát potvrzenou zkušenost: kdykoliv jsem stát „požádal“ o nějakou službu, z různých důvodů jsem neobdržel nic.

Proti tomu stojí druhá zkušenost: kdykoliv stát po mě něco chtěl, ani se nezeptal a vzal si to.

Chová se takto subjekt přátelský, nebo nepřátelský?

4 0
možnosti
Foto

To buďte rád, že jste od státu nic nedostal, když jste jej o cosi požádal. Já vesměs dostal - málem infarkt.

Je to vůbec stát? Mně to spíš připomíná mafii, viz výpalné atd.

0 0
možnosti
JC

Babišovo hnutí je za zenitem a projevuje se to zřetelně v obcích i v krajích. Bude následovat sešup na celostátní úrovni. I bez Vašeho přispění.

Ale Vy jste mi hnul žlučí, a to značně, když jste plédoval za rušení speciálních škol. To Vám jen nenávist k Zemanovi tak zatemnila mozek, nebo se z Vás stal vážně takový multikulti eurohujer?

4 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz