Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J81i95ř63í 51H75e33r51m71á86n58e63k 4796922702760

A ještě jedna poznámka. Dnes je v.MFDNES hezká mapka toho kanálu, takže z ní lze vyčíst, že :

1. Asi 50% kanálu je hotovo a,

2. Lodní doprava zboží klesla loni o 43%, ale ikdo už neříká o kolik by klesla silniční doprava, kdyby půl roku v roce nebyla D1 "splavná".

0/0
31.3.2016 10:59
Foto

P28a81v82e29l 20M32a51c97h63a49č54e55k 5731152283

Nic není hotovo, to, co je, bylo děláno před lety a je nutno udělat celé nové, zejména pro výrazně vyšší plavební nároky.

+1/0
31.3.2016 11:03
Foto

J55i37ř97í 45H49e66r68m74á30n84e68k 4976542572830

Pan Macháček, odborník na vše.

Tak, proč to v těch novinách píší?

BtW můj tatínek býval lodním kapitánem a nezdá se mi, že by ty čluny za tu dobu nějak vyrostly.

0/0
31.3.2016 15:18

P57a25v19e23l 87K69u87l80a 7908895408978

;-D;-D;-D

0/0
31.3.2016 16:23

P98a11v31e77l 76K66u67l12a 7368815568308

Korvetní kapitán z lo dě

Ducháčku, to j tam bylo......

0/0
31.3.2016 16:25

P19a59v17e61l 44K50u34l95a 7498795918388

Karma

+1/0
31.3.2016 8:46

V46l60a26d57i66m55í16r 55H19a68v68r72á98n17e91k 7406856540567

Proč se mi vkrádá do paměti, jak přijel kdysi Mečiar z Ruska a hlásal, že vytvoří 100 000 nových pracovních míst?Rv

+2/0
31.3.2016 8:41

B75o67h87u13m38í62r 36Š46i50m64e43k 3571290184914

Bohužel, Češi nejspíš milují nezodpovědné prezidenty!

:-)

+2/0
31.3.2016 8:08
Foto

J40i26ř49í 20H45e79r74m11á20n50e90k 4436612372580

To je možná pravda, ale na druhou stranu byste V. Havla neměl, skoro 5 let po jeho smrti pomlouvat.

0/−3
31.3.2016 9:11
Foto

P92a19v93e32l 26M69a57c57h87a93č40e19k 5651892743

Dnes s vámi mohu (pozoruhodně mohu) souhlasit i karmu dát. Moc pěkně jste to napsal. R^

+2/0
31.3.2016 7:55
Foto

J21i48ř63í 17H75e75r90m75á19n76e10k 4666772612460

Pane Payne, jste si jist, že jste nečerpal z amerických zdrojů?

Jejich bilion je totiž naše miliarda.

0/−3
31.3.2016 7:19
Foto

J29i73ř19í 90H70e33r62m96á91n31e82k 4676602252140

Jak vidno, tak to moje tvrzení vyvolává nevoli, ale žádnou kvalifikovanou reakci.

0/0
31.3.2016 9:02
Foto

P69a18v20e44l 39M52a78c54h60a82č12e43k 5841552253

Na nesmxslný dotaz nemůže být kvalifikovaná reakce. To ví i váš dementní delfín.

0/0
31.3.2016 11:05
Foto

J13i79ř94í 50H73e65r10m73á29n51e57k 4506712842920

Co je nesmylsného na tom, že americký bilon má 9 a český 12 nul?

0/0
31.3.2016 15:20
Foto

O17t39a59k15a16r 91S55e42k32l 4931503295570

Nejsem nikterak přesvědčen o "vynikajících" výsledcích návštěvy čínského prezidenta v ČR. Večer v TV připustil ministr Mládek , že akviziční převzetí fungujících podniků ( a fotbalových stadiónů , mužstev a podobných zbytných věcí) je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce.

MZ prostě hledá někoho , kdo mu alespoň slíbí nějaký groš na jeho fantasmagorickou vizi -kanál D-O-L.

Faraónové si stavěli pyramidy , Miloš chce kanál. Význam obou je stejný - nulový. Finančně náročnější se zdá být kanál.:-(

+5/0
31.3.2016 5:43

M18i67l89e77n51a 76N27o12v72a20n51s47k69a 4442907929809

Kanál je ekologický vřed, ale jinak lepší než ODSácké tunely

+1/−3
31.3.2016 6:35
Foto

J11i17ř69í 67H74e72r82m78á48n33e57k 4476712562330

Jak může být kanàl ekologickým vředem? Byla jste někdy v Holandsku? Ti by s, podle Vás měli léčit?

0/−3
31.3.2016 7:13
Foto

J46i52ř64í 60H60e78r98m93á66n89e43k 4296182662450

Kanál.

0/0
31.3.2016 7:20

J56a63r49o51m92í42r 59K88r43á94l 4160979124539

Viděl jste někdy návrh toho kanálu ? Co jiného, než zásah do přírody přinese ? Jsme v Česku, ne v Holandsku.

+1/0
31.3.2016 7:48
Foto

J10i62ř27í 11H27e78r40m41á11n12e22k 4126772402530

To jistě, ale v NPŠ se snad stavět nebude? A dálnice se staví kde?

Co chcete říct tím, že nejsme v Holandsku? Tam se kanály staví v nizozemském vzdušném prostoru?

0/0
31.3.2016 9:09

J74a22r12o75m93í97r 30K63r89á86l 4620319644549

Inu, v Holandsku moc kopat nemusíte, často stačí jen prokopnout poldery a můžete s kontejnerovou lodí kus do vnitrozemí. U nás na tohle nejsou podmínky. A zkuste si porovnat potřebný zábor půdy pro kanál s příslušenstvím a pro dálnici, nebo trať. A navíc je doprava po dálnici, nebo železnici o hodně rychlejší a odpadají překládky.

0/0
31.3.2016 9:15
Foto

J80i95ř50í 96H34e43r65m89á64n28e77k 4326172502890

Myslíte si. Voda je nejlevnější a půda je 100 let blokovaná.

0/0
31.3.2016 15:22

P30a56v21e12l 51K41u85l98a 7768745668798

Hermánku, nesnažte se být za každou cenu vtipný. Vy totiž nejste vtipný, i když se vám náhodou daří :-/:-)

+4/0
31.3.2016 8:45
Foto

J98i37ř24í 64H56e74r85m30á15n70e15k 4526962862830

Děkuji za pochvalu. Nezpychnu.

0/0
31.3.2016 9:09

P56a83v97e70l 89K78u72l69a 7398505298238

"akviziční převzetí fungujících podniků..... je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce."

Souhlas, já jen, nepřipomíná vám to podnikání Andreje Babiše ;-):-)?

+2/0
31.3.2016 8:44
Foto

J23i93ř95í 73H31e67r62m66á62n50e63k 4306572302290

Nepřipomíná. Každý řádně fungující podnik dává lidem práci a platí daně.

0/0
31.3.2016 9:05
Foto

O84t58a51k68a14r 64S56e38k25l 4781143765100

Proč tedy měnit majitele ? Ždas řádně pracuje , platí daně - proč tedy má zežloutnout ?:-)

+1/0
31.3.2016 11:51
Foto

J35i67ř84í 23H37e61r72m35á18n96e82k 4836442292310

Protože ho někdo prodá.

0/0
31.3.2016 15:25



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.