Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J41i73ř69í 56H36e35r78m57á39n71e12k 4586192302290

A ještě jedna poznámka. Dnes je v.MFDNES hezká mapka toho kanálu, takže z ní lze vyčíst, že :

1. Asi 50% kanálu je hotovo a,

2. Lodní doprava zboží klesla loni o 43%, ale ikdo už neříká o kolik by klesla silniční doprava, kdyby půl roku v roce nebyla D1 "splavná".

0/0
31.3.2016 10:59
Foto

P39a65v86e98l 30M97a24c89h93a79č60e14k 5561152713

Nic není hotovo, to, co je, bylo děláno před lety a je nutno udělat celé nové, zejména pro výrazně vyšší plavební nároky.

+1/0
31.3.2016 11:03
Foto

J64i24ř21í 22H70e85r57m25á41n67e58k 4106592452960

Pan Macháček, odborník na vše.

Tak, proč to v těch novinách píší?

BtW můj tatínek býval lodním kapitánem a nezdá se mi, že by ty čluny za tu dobu nějak vyrostly.

0/0
31.3.2016 15:18

P41a19v50e74l 70K95u91l14a 7538425598798

;-D;-D;-D

0/0
31.3.2016 16:23

P61a55v74e73l 11K34u98l40a 7928935188178

Korvetní kapitán z lo dě

Ducháčku, to j tam bylo......

0/0
31.3.2016 16:25

P67a78v39e83l 87K40u65l88a 7438435628728

Karma

+1/0
31.3.2016 8:46

V47l63a95d98i68m32í16r 68H37a35v76r62á84n92e83k 7986356450657

Proč se mi vkrádá do paměti, jak přijel kdysi Mečiar z Ruska a hlásal, že vytvoří 100 000 nových pracovních míst?Rv

+2/0
31.3.2016 8:41

B47o24h41u67m12í26r 62Š30i65m12e93k 3901280224214

Bohužel, Češi nejspíš milují nezodpovědné prezidenty!

:-)

+2/0
31.3.2016 8:08
Foto

J11i62ř69í 13H40e34r71m11á48n40e52k 4616302122460

To je možná pravda, ale na druhou stranu byste V. Havla neměl, skoro 5 let po jeho smrti pomlouvat.

0/−3
31.3.2016 9:11
Foto

P80a88v18e96l 96M34a32c31h37a96č51e68k 5851132353

Dnes s vámi mohu (pozoruhodně mohu) souhlasit i karmu dát. Moc pěkně jste to napsal. R^

+2/0
31.3.2016 7:55
Foto

J41i85ř44í 72H80e82r45m65á42n34e23k 4516392292710

Pane Payne, jste si jist, že jste nečerpal z amerických zdrojů?

Jejich bilion je totiž naše miliarda.

0/−3
31.3.2016 7:19
Foto

J73i10ř98í 62H64e23r11m19á24n24e76k 4396472742430

Jak vidno, tak to moje tvrzení vyvolává nevoli, ale žádnou kvalifikovanou reakci.

0/0
31.3.2016 9:02
Foto

P82a13v25e44l 15M21a74c85h38a64č96e53k 5521642713

Na nesmxslný dotaz nemůže být kvalifikovaná reakce. To ví i váš dementní delfín.

0/0
31.3.2016 11:05
Foto

J20i80ř91í 18H35e77r68m86á49n69e27k 4846342572660

Co je nesmylsného na tom, že americký bilon má 9 a český 12 nul?

0/0
31.3.2016 15:20
Foto

O16t15a27k66a89r 40S48e24k83l 4651613345220

Nejsem nikterak přesvědčen o "vynikajících" výsledcích návštěvy čínského prezidenta v ČR. Večer v TV připustil ministr Mládek , že akviziční převzetí fungujících podniků ( a fotbalových stadiónů , mužstev a podobných zbytných věcí) je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce.

MZ prostě hledá někoho , kdo mu alespoň slíbí nějaký groš na jeho fantasmagorickou vizi -kanál D-O-L.

Faraónové si stavěli pyramidy , Miloš chce kanál. Význam obou je stejný - nulový. Finančně náročnější se zdá být kanál.:-(

+5/0
31.3.2016 5:43

M33i10l25e57n66a 59N51o65v58a55n66s18k15a 4432377949459

Kanál je ekologický vřed, ale jinak lepší než ODSácké tunely

+1/−3
31.3.2016 6:35
Foto

J92i89ř60í 79H97e90r47m34á97n80e79k 4426762332680

Jak může být kanàl ekologickým vředem? Byla jste někdy v Holandsku? Ti by s, podle Vás měli léčit?

0/−3
31.3.2016 7:13
Foto

J25i43ř73í 25H69e12r37m66á97n24e49k 4566712982810

Kanál.

0/0
31.3.2016 7:20

J35a14r85o88m30í67r 44K61r52á11l 4330209424609

Viděl jste někdy návrh toho kanálu ? Co jiného, než zásah do přírody přinese ? Jsme v Česku, ne v Holandsku.

+1/0
31.3.2016 7:48
Foto

J70i85ř26í 78H43e48r88m10á63n78e75k 4906622932800

To jistě, ale v NPŠ se snad stavět nebude? A dálnice se staví kde?

Co chcete říct tím, že nejsme v Holandsku? Tam se kanály staví v nizozemském vzdušném prostoru?

0/0
31.3.2016 9:09

J82a51r89o62m97í97r 54K37r89á44l 4470579984229

Inu, v Holandsku moc kopat nemusíte, často stačí jen prokopnout poldery a můžete s kontejnerovou lodí kus do vnitrozemí. U nás na tohle nejsou podmínky. A zkuste si porovnat potřebný zábor půdy pro kanál s příslušenstvím a pro dálnici, nebo trať. A navíc je doprava po dálnici, nebo železnici o hodně rychlejší a odpadají překládky.

0/0
31.3.2016 9:15
Foto

J71i67ř77í 27H34e46r53m63á39n91e65k 4426452142320

Myslíte si. Voda je nejlevnější a půda je 100 let blokovaná.

0/0
31.3.2016 15:22

P19a54v75e81l 66K71u28l81a 7298785628718

Hermánku, nesnažte se být za každou cenu vtipný. Vy totiž nejste vtipný, i když se vám náhodou daří :-/:-)

+4/0
31.3.2016 8:45
Foto

J40i87ř87í 97H11e40r10m50á17n17e23k 4446682432380

Děkuji za pochvalu. Nezpychnu.

0/0
31.3.2016 9:09

P86a59v69e41l 65K18u33l66a 7348925808278

"akviziční převzetí fungujících podniků..... je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce."

Souhlas, já jen, nepřipomíná vám to podnikání Andreje Babiše ;-):-)?

+2/0
31.3.2016 8:44
Foto

J54i10ř49í 94H97e54r83m81á32n51e14k 4666412152130

Nepřipomíná. Každý řádně fungující podnik dává lidem práci a platí daně.

0/0
31.3.2016 9:05
Foto

O81t12a46k62a46r 97S37e88k94l 4681193305160

Proč tedy měnit majitele ? Ždas řádně pracuje , platí daně - proč tedy má zežloutnout ?:-)

+1/0
31.3.2016 11:51
Foto

J32i64ř31í 73H17e58r82m95á16n67e27k 4466232592560

Protože ho někdo prodá.

0/0
31.3.2016 15:25



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.