Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A ještě jedna poznámka. Dnes je v.MFDNES hezká mapka toho kanálu, takže z ní lze vyčíst, že :

1. Asi 50% kanálu je hotovo a,

2. Lodní doprava zboží klesla loni o 43%, ale ikdo už neříká o kolik by klesla silniční doprava, kdyby půl roku v roce nebyla D1 "splavná".

0 0
možnosti
Foto

Nic není hotovo, to, co je, bylo děláno před lety a je nutno udělat celé nové, zejména pro výrazně vyšší plavební nároky.

1 0
možnosti

Proč se mi vkrádá do paměti, jak přijel kdysi Mečiar z Ruska a hlásal, že vytvoří 100 000 nových pracovních míst?Rv

2 0
možnosti

Bohužel, Češi nejspíš milují nezodpovědné prezidenty!

:-)

2 0
možnosti
Foto

To je možná pravda, ale na druhou stranu byste V. Havla neměl, skoro 5 let po jeho smrti pomlouvat.

0 3
možnosti
Foto

Dnes s vámi mohu (pozoruhodně mohu) souhlasit i karmu dát. Moc pěkně jste to napsal. R^

2 0
možnosti
Foto

Pane Payne, jste si jist, že jste nečerpal z amerických zdrojů?

Jejich bilion je totiž naše miliarda.

0 3
možnosti
Foto

Jak vidno, tak to moje tvrzení vyvolává nevoli, ale žádnou kvalifikovanou reakci.

0 0
možnosti
Foto

Nejsem nikterak přesvědčen o "vynikajících" výsledcích návštěvy čínského prezidenta v ČR. Večer v TV připustil ministr Mládek , že akviziční převzetí fungujících podniků ( a fotbalových stadiónů , mužstev a podobných zbytných věcí) je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce.

MZ prostě hledá někoho , kdo mu alespoň slíbí nějaký groš na jeho fantasmagorickou vizi -kanál D-O-L.

Faraónové si stavěli pyramidy , Miloš chce kanál. Význam obou je stejný - nulový. Finančně náročnější se zdá být kanál.:-(

5 0
možnosti

Kanál je ekologický vřed, ale jinak lepší než ODSácké tunely

1 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS