Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel kula

18. 10. 2011 8:53
Pane Payne, jako zkušený(?) politik byste mohl vědět,

že tato koalice Ústavu měnit NEMŮŽE, a to i kdyby stokrát chtěla. Nemá na to ústavní většinu a nechce se mi věřit, že vy to nevíte. Druhá věc je, že Ústava by změny potřebovala, neboť byla šitá horkou jehlou.

0 0
možnosti

kuča

18. 10. 2011 8:41
Já jsem si z Vašeho článku.......

:-).......vybral to dobré. Nechce se mi ani věřit, vzhledem k obsahu článku, že jste ovlivňován hradním prostředím. Nezanechává to na Vás naštěstí hluboké stopy! R^

0 0
možnosti

Qlk2

18. 10. 2011 16:01
Re: Já jsem si z Vašeho článku.......

Co tím vlastně chcete říct? 8-o

0 0
možnosti

p_c

18. 10. 2011 7:18
Zameťe si před vlastním prahem

Dobrý den, čte se to hezky, ale bhužel i ve vaší straně jsou násilníci a lidé nevalné pověsti. Místopředseda pražské organizace Strany svobodných občanů pan Pavel Pešan mi osobně vyhrožoval, že si promluvíme, jako chlapi. Ostře vystupuje proti ve světě rozšířené a populární střídavé péči. Je proštetřován pro své násilnické chování a dokonce už i pro napadení trestán. Spravuje web, který šíří pomluvy a čelí několika trestním oznámením. S takovými lidmi chcete dělat slušnou politiky??

http://stridavka.cz/otec-s-dcerou-pronasledovani-kvuli-stridavce.html

0 0
možnosti

Qlk2

18. 10. 2011 16:02
Re: Zameťe si před vlastním prahem

Teda ten Payne je ale lump, co? :-/

A to si dovolí psát o Ústavě??? No to je škandál! ;-O

0 0
možnosti

roman36c

18. 10. 2011 6:15
A přitom stačilo napsat.

Změnu ústavy ano, ale pouze pokud jí provedou v budoucnu poslanci za tu jedinou demokratickou, nezkorumpovatelnou stranu, složenou z nejosvícenější lidí na této planetě, tj. Svobodní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz