Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ffanaj

Karma.

Opravdu výborný článek a bohužel na toto téma ojedinělý. Je pravda, že většina našich politických stran nestojí na politické filosofii a tudíž pro ně neexistují žádné hranice, žádné zábrany. Jak je zřejmé z webu Svobodných, je mezi vrcholnými členy mj. i  filosof - znalec české i světové demokratické tradice. Nedivme se proto, že politickou filosofií této strany je obhajoba principů svobody, odpovědnosti, spravedlnosti a že se hlásí  k obnoviteli naši svobody, resp. suverenity T.G.Masarykovi. Proto Svobodní např. chtějí, aby hlas voliče měl větší sílu než nějaká direktiva třeba i z Bruselu, aby se v zákonech  zrcadlila vůle voličů. To by nemělo být přece nic výjimečného, ale docela jednoduché a přirozené.

0/0
29.4.2012 21:35

Azbestus

Drzost a sprostota...

...vůbec otevírat na veřenosti svůj troufalý zobec. To byste neměl. nebo vás jednou někdo na veřejnosti pozná a vysvětlí vám, proč to píšu.

0/0
29.4.2012 17:15

naroznej

Pane blogere ,

Můj komentář k tomuto příspěvku bych rozdělil do několika částí. 1) Teorie koalic a štěpení.... zde bych Vám chtěl poděkovat , že jste trochu rozšířil můj obzor. Žádný podobný blog na toto téma jsem zde nečetl ... zde se hlavně vyskytují jednosměrně zaměřené blogy např. proti levici , proti menšinám atd. Ale blogů , kde by někdo znalý rozšiřoval obzory ostatním  je zde jako šafránu. 2) Filosofie politických stran. Máte pravdu... analogii tohoto lze vypozorovat i v byznysu. Vždy je třeba si stanovit nějakou myšlenku , nějaký cíl.... a myšlenku s cílem začít realizovat. Je třeba najít i  svoje odlišení vůči konkurenci.Pouze tak je možné pomýšlet na úspěch. 3) Protievropská rétorika... to myslím , že jste si mohl odpustit. Ale chápu...stranické povinnosti jsou stranické povinnosti.

0/0
25.4.2012 9:26

Dalos

Podle reakcí soudím

že po vzdělaných politicích a základní filosofii politických stran není poptávka. Stačí přece říci vyházíme dinosaury, zatočíme s korupcí, ti před námi všechno rozkradli, ale my budeme jiní.

+1/0
25.4.2012 8:05

xaeris

Re: Podle reakcí soudím

Ne MY budeme jiní, MY prostě už nechceme aby se tu dál kradlo.A to, že někdo je dobrý filosof přece neznamená, že zároveň není i bezostyšný zloděj.

0/0
25.4.2012 8:24

Muzzlinka

Re: Podle reakcí soudím

Jojo, těch, co umí křičet, co už nechtějí, těch je tu 10 milionů. Ale JAK to udělat, to neví nikdo. Přesně tak to je: NIKDO. Ono totiž se kradlo vždy a krást se bude. A neexistuje způsob, jak s tím "zatočit", nebo "s nimi zatočit". Každý, kdo chce "revolučně" vyměnit vládu, politiky, úředníky, kmotry, ve skutečnosti jen udělá místo novým vládcům, politikům, kmotrům... Ve skutečnosti jediné, co jakžtakž funguje, je princip malých změn - doma také je lepší uklízet denně po troškách než jednou ročně zpřeházet celý byt.

0/0
25.4.2012 8:47

xaeris

Re: Podle reakcí soudím

Jestli je pro Vás problém pochopit, že stačí málo, třeba jen aby policie pracovala jak má, soudy soudily jak mají, a ne všechny ty současné lumpárny, nikdy nepotrestané , no tak to asi není o čem.

0/0
25.4.2012 9:37

kritik kritiku

Re: Podle reakcí soudím

Kdysi na to nekdo napsal uvahu, kterou pak lidi dale obohacovali a pridavali k ni svoje pribehy. Nakonec vsak jini lide zjistili, ze si tim mohou prijit k velkym majetkum. Ano tech par radek je DESATERO PRIKAZANI. Nejsem verici, tak jak to muze pusobit. Jakakoliv cirkev je mi odporna. Kdyby se tim ale lide ridili, nebylo by treba zadnych soudu, pravniku, smluv.

Bohuzel je to stejna utopie, jako ze bude vymycena korupce. Kazdy ma na cele cenovku, za kterou udela to, ci ono. Pokud neudela, bude jako prekazka nalezite odstranen. Vzdycky to tak bylo a bude.

Na zaver, slovo klasika: Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.

0/0
25.4.2012 9:50

Toicem

Re: Podle reakcí soudím

Doporučuji Vám si to desatero přečíst. Podle toho, co píšete, vám zřejmě bude odporné hned první přikázání.

A přitom - jak jsem přesvědčen - právě bez naplnění toho prvního se nic změnit ani nemůže.

0/0
25.4.2012 10:03

naroznej

Re: Podle reakcí soudím

Ano je jasné , že korupce vždy byla je i bude. Otázka je však v jakém rozsahu . A v tom lze zapracovat.

0/0
25.4.2012 10:20

xaeris

Ze stromu dolů

Vy jste tedy dobrej, že prý potřebujeme především prostor pro jakési střetávání filosofických názorů či co.Takže se tu bude teoretizovat a mezitím nám zkorumpovaní papaláši rozkradou i to co zatím nestačili a našim potomkům prožereme na dluh životy nadobro.Ale, zatím bude samozvaná a  rychlezbohatlá vrchnost v teple teoretizovat a řešit problémy "jsoucna".Dlouný bič a malý dvůr, na všechny ty nahoře, co se namočili a patříte mezi ně i Vy, tak nějak to začínají vidět obyčejní "neteoretici".A zaplaťpánbůh zato.[>-]Rv

0/0
25.4.2012 7:25

furrat

Re: Ze stromu dolů

Zkuste pořádně číst, třeba pak pochopíte, co chtěl autor říci ;-)

+1/0
25.4.2012 8:21

xaeris

Re: Ze stromu dolů

A vy se zase zkuste podívat kolem sebe, v čem žijeme a snad zase pochopíte vy.

0/0
25.4.2012 9:34

Velkej chytrak

nestabilita systému

je dána především mírou rozkrádání veřejných prostředků Mr. Payne - a na tom jste se ,co by významný představitel ODS a Klausův podržtaška ,měrou vrchovatou podílel ... teď na ty Vaše pindy není nikdo zvědavej  ...

+1/0
25.4.2012 7:19

Fanuel

TĚPÉRO A ZDRAVÝ ROZUM,,ANO"2011..2012

Velmi zajimavé!§....především si musíme uvědomit a správně pojmenovat, co je stát a jeho ,,MOC". Stát a lid ve státě a je jedno v kterém to je státě, zda ještě s kmenovým, či rodovým zřízením a nebo s demokracii. Každý se chce podílet na  moci a moc korumpuje. ,,Moc" ničí demokracii a ničí i morální ..duchovní hodnoty. Pravdou je, že se rok 1989 sešel taky s jednou mocí a tou bylo ,,KORYTA ZA BEZTRESTNOST  SE  SOCIALISTICKOU PRIVYTIZACÍ DO VLASTNÍ KAPSY" ......co mohl lid ovlivnit??? Mnoho a nic?? Dnes je zřejmé, že určitá politická rovnováha a stejný zájem vytváří tu správnou a stabilní koalici!!§§ BEZ VYDÍRÁNͧ§ Nejsme v diktatuře jedné strany ..Žijem v 21 století a pohled na politické strany se mění, tak jak se mění síla tlaku  ,,KAPITÁLU" na státní rozpočty :))oo GLOBÁLNÍ FINANČNÍ I MÍSTNĚ LOKÁLNÍ EKONOMICKÁ PROSPERITA JE A BUDE ODVISLÁ OD NABÍDKY A POPTÁVKY...bude závislá na nákladech  a konkurence schopnosti jak na místním trhu tak i ve světovém měřítku k zajištění růstu HDP-:))

0/0
24.4.2012 23:43

Obyčejný člobrda

Máte pravdu!

Ani Vám! Profesionální žvanilové a převlíkači, široko daleko nikdo jiný.

0/0
24.4.2012 21:48

e.m.

A CO TENTO PÁN

dokázal jako politik a poslanec v minulosti. Přiznat se k současnému politickému marasmu jako dědictví předchozích dvaceti let se mu nějak nechce. Přísloví: "Já nic, já muzikant", hold sedí na všechny "neomylné" politiky z minulosti. Fuj, tajbl.[>-]

+3/0
24.4.2012 20:28

Blb z dolní

Re: A CO TENTO PÁN

Co si pamatuji, tak tento pán sedí za modré ptáky v parlamentu ještě z dob, kdy tam vládl samozvaný pan profa Klaus. Byl vždy stínovým ministrem školství. Ještě štěstí, že se jím nestal. Jak vidět začíná měnit "barvu" a potutelně se ušklíbá politice jeho "rodné strany" a proto začal filozofovat i když o filozofii nemá ani páru. Prostě krysy opouštějí loď, když se potápí. To má být omluvenka a nebo začátek přípravy na nové politické pozice po pádu pana Čistého leč neschopného Nečase.

+1/0
24.4.2012 21:33

Huckleberry

Svobodný Re: A CO TENTO PÁN

Payne není v Poslanecké sněmovně aspoň již 5-6 let, myslím. Podle jeho stránek byl za léta 1990-2002, pak ho pro solitérnost ODS vyštípala.

Patří do okruhu fámulusů VáKl.

Nesouhlasím s mnoha jeho názory, je však originální.

0/0
24.4.2012 23:07

optimi

Co to je nevzdělaný politik?

Dnešní vzdělání se blíží čím dál tím více typu MBA - urvi co nejvíc bez ohledu na kohokoliv a cokoliv a tak spíš myslím, že víc než vzdělání pomůže pořádný pád na ústa, aby samolibost, nadutost každého z nás se dostala trochu do relace s odpovědností.

0/0
24.4.2012 20:15

20/40

Re: Co to je nevzdělaný politik?

Zjevně nemáte MBA.

0/0
24.4.2012 21:03

raks

Re: Co to je nevzdělaný politik?

v překladu Mladý, Blbý, Arogantní

0/0
24.4.2012 21:40

Výstřik do tmy VIII.

Jediná koalice je vláda

jednoho člověka, nebo aspoň ústavní většiny jediné strany. Ta se jen tak nerozpadne a vydrží vládnout celá desetiletí. :-)

0/0
24.4.2012 19:05

zberanek

Nic moc

Tak nějak o všem a o ničem.

0/0
24.4.2012 18:59

oldfashioned Kokodák v1

Re: Nic moc

prostě FDP;-)

0/0
24.4.2012 21:11

Roman37c

Je komu věřit.

Podpořte projekt patriotů: www.hradistesarka.cz

+1/0
24.4.2012 14:32

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz