Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neuman

Nechci přívětivý stát

Já prostě nechci, nechci žádný přívětivý stát a myslím, že takový stát ani nemůže existovat. Chci, aby stát zajistil těch několik málo povinností, které plynou z toho, že je to stát. A potom mě pokud možno už neotravoval život.

0/0
17.7.2012 18:05

Pesan Pavel

www.svobodni.cz

Díky za pěkný článek! Doufejme, že v příštích volbách dostanou Vaše názory dostatečnou podporu:-) . Viz: http://www.factum.cz/497_strana-milose-zemana-by-prekrocila-petiprocentni-hranici?PHPSESSID=3faeacc4929f69d15990e8b01d46d412  (o něco blíže ke vstupu do poslanecké sněmovny by měla Strana svobodných občanů (4,2 %), která dlouhodobě mírně posiluje.)

+4/−1
14.7.2012 16:05

Qlk_5

Re: www.svobodni.cz

Nesmíme už volit menší zlo (které je pořád zlem), ale "dobro" R^

0/0
16.7.2012 14:12

j23

Děkuji, pane Payne, karma

Napsal jste to skvěle, výborný článek. Je důležité, abychom hned a okamžitě donutili politické strany, aby deklarovali, jak má stát podle jejich představ vypadat, jak má fungovat, jak občana po volbách dalšími "reformami" omezí nebo mu uleví. Jak ho budou dál finančně vydírat, "chránit" a jakou míru svobody nebo nesvobody mu přinesou. A je nutné zavést do našeho práva možnost vrátit zákon parlamentu občany, odvolat občany poslance a hlavně změnit volební systém, ve kterém bude jeden jediný poslanec přesně a adresně zodpovědný svým voličům atd. Vládní strana, který po volbách začne realizovat úplně jiný program, než který předkládala voličům, musí podat demisi. Zodpovědnost, jinak ten bordel tady budeme mít stále.

+1/−1
14.7.2012 8:57

j23

Re: Děkuji, pane Payne, karma

oprava: strany deklarovaly, pardon

0/0
14.7.2012 9:46

ahaswer

Pokrytectví

Milý autore,vy,který jste se silně podílel na nastolení systému i morálky,kterou tu teď máme,tak zrovna vy voláte po nápravě?Toho,co jste pomáhal nastolit?

Mohl bych vám malinko věřit,kdybyste si posypal hlavu popelem,ale takhle?

Nejlepší modré už tu bylo dost.A není důležité,že teď jste pod novou vlajkou.Ušpiněný jste až až.

+2/−1
13.7.2012 21:45

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: Pokrytectví

Na rohu ulice vrah o moralce kaze. Dockali jsme se.

0/0
13.7.2012 23:51

j23

Re: Pokrytectví

Viděl jsem pouze v náhledu tuto reakci bez podpisu a řekl jsem si. Tohle mohl napsat pouze inteligent typu absolutus, Roman37c, ahaswer, echox, certikbertik, Lev nebo někdo z této bandy. A helemese, ztrafil jsem se. Vy skutečně trpíte řádným komplexem ze Svobodných.

0/0
14.7.2012 8:51

ahaswer

Re: Pokrytectví

Já jen netrpím ztrátou paměti,což je velmi častý jev v ČR.A navíc autor od té doby neudělal nic tak záslužného, aby mu bylo možno odpustit.Jak byl servilní před 2O. lety,je i dnes.A pokud by se "profesor" dal na víru,bude z něj zarputilý hlasatel slova božího.

0/0
14.7.2012 9:02

j23

Re: Pokrytectví

Jak píši výše, nemá to cenu.

0/0
14.7.2012 10:44

ahaswer

Re: Pokrytectví

Jak jsem psal i jiným,o debatu s vámi nestojím.trpíte předsudky a sem chodíte nikoliv pokecat i o jiných myšlenkách,ale pouze o svých a se svými a ostatní jsou blbci.Nevadí a nebuďte smutný,takových je vás dost a dost,takže sám nebudete.

0/0
14.7.2012 14:15

Kotrčova vystrčená zádel

Re: Pokrytectví

Vy máte jen plnou pusu keců. Netrpíte ztrátou paměti? Tak koho jste tedy volil? Pokud skutečně netrpíte ztrátou paměti, tak to zajisté nebyli komunisté. Dále to 100% nebyli ČSSD, ODS, TOP09, KDU, Zelení a tak dále. Pokud tedy netrpíte tou ztrátou paměti/soudnosti...

0/0
14.7.2012 12:57

ahaswer

Re: Pokrytectví

Možná to vnímáte jako kecy,ale já mám paměť HODNĚ dlouhou.Právě proto jsem nevolil nikoho z vámi uvedených.

0/0
14.7.2012 14:12

j23

Re: Pokrytectví

A koho tedy doporučíte - tedy koho jste volil a realizuje volební program, ke kterému máte nejblíže?

Nemusíte to samozřejmě říkat, ale nikdo z nás neví, kdo jste, tak je to anonymní.

Já jsem volil Stranu svobodných občanů jelikož chci stát svobodných občanů a dopřeji být svobodným občanem i Vám. Máte-li jiný tip na jinou stranu, která má ve volebním programu svobodu pro všechny občany bez rozdílu, doporučte prosím. Možnost volby znamená konkurenci a konkurence znamená svobodu a svoboda je podmínkou prosperity.

0/0
14.7.2012 15:44

ahaswer

Re: Pokrytectví

Nemám vám koho doporučit,příroděžel-pokud by SSO vyrostli z jiného než "profesorova" podhoubí,tak bych se k nim dost klonil.Jenže ten původ je znát ve všem-programu,programových dokumentech,stanoviscích-prostě není to můj šálek čaje.Už jsem v 90.letech ztratil moc elánu se snahou o nápravu ODS a zde to vypadá na potenciálně obdobný průběh.

S vašimi názory souhlasím,mám stejné,jen nevěřím některým jejich propagátorům.

Já chci být a musím být anonymní.Z mnoha důvodů a kvůli cestě,kterou jsem si vybral.

Volte klidně SSO,nic proti tomu,jen vám doporučuji bedlivě sledovat KDO se postupně začne dostávat do vedení,CO se začne prosazovat a,to je hlavní,JAK se to bude prosazovat-obávám se strany jednoho muže.

Já už jsem o iluze přišel,vám je skutečně přeji,dokud je máte.

0/0
14.7.2012 17:52

Petr Johan

Re: Pokrytectví

anonymní musí být jenom průjmy

+1/−1
15.7.2012 2:16

ahaswer

Re: Pokrytectví

I to je názor.

0/0
15.7.2012 10:59

Petr4905

Re: Pokrytectví

Pokud jste si nevšiml, tak pan Payn se již poměrně dávno s ODS rozešel, a to právě pro tyto své postoje.

+1/−1
15.7.2012 18:34

mirni

a ja se domnival, ze vy jste o ten stat bojoval

po boku Vaclava Klause .... tak tehdy se rozdavalo a prodavalo, potom se platily dluhy, potom se zase delaly dluhy vstipil se nazor ze co neni modre nestoji za nic, ze co patri do EU je spatne .. no a ted tady mame co tu mame, zase platime dluhy, spousta veci z EU je spatne protoze se plati dluhy bank, ktere si ze zachrannych penez opatruji dalsi akcie pro sve zisky a lidi jsou natolik rozvraceni ze uz ani modra jim nepripada dobra, ale zacinaji se vracet k cervene... a vy si ted prijdete s tim ze by jste rad usiloval o privetivy stat .. to jste meli delat od zacatku. Vy jste z te privetivosti devadesatych let jen inkasovali - viz napr. pan MUDr. Macek a jeho Knizni velkoobchod a tak to pokracovalo az doted ... proto tolik stale platime... Dnes lidi rikaji neco jineho .. je nacase zbavit se Necase... a jeho vlady .. takovy marasmus v tehle zemi jeste nebyl .. stydim se za to!

+4/−1
13.7.2012 17:39

oslik

Mno...

Citace: "Stát na něj číhá s radarem na každém kroku, filmuje si ho kamerami způsobem, který si ani komunistický režim nedovolil"

Komunistický režim špízloval své občany víc, než špízluje současný režim, v rámci dostupných prostředků. Problém byl jen v technických prostředcích a jejich ceně, které komunistům znemožňovaly účinnější špízlování. Takže "nejlevnější" a proto hojně používanou metodou bylo práskání se občanů navzájem.

+2/−1
13.7.2012 16:39

j23

Re: Mno...

Ale v demokratickém a svobodném systému by to mělo být trochu jinak, to uznejte.

0/0
14.7.2012 8:52

wrangler

Karma!

R^R^R^!

+3/−1
13.7.2012 16:28

hovn

Zásadně nesouhlasím

Stát je instituce a já od každé kromě jiného očekávám maximální nestrannost a city nechť si každý nechává pro soukromý život. Až si zavedete soukromý stát nebo humanitární organizaci tak se tam třeba upoklonkujte.

+2/−1
13.7.2012 16:11

j23

Re: Zásadně nesouhlasím

Očekávat nestačí. Potřebujete pravidla, aby ten, koho si daněmi ve státní správě platíte, cítil nad sebou sekyru. Tzn. přesný, jasný zákon o státní správě a zodpovědnosti každého jednoho člověka, který je placen z daní. To se samo neprosadí a jelikož jsme všichni jako hlupáci očekávali, že člověk má být přirozeně čestný, tak jsme tak dopadli. Byla to blbost nás voličů. A ti z nás, co mají kapku rozumu, to musí nejenom vědět, ale vytvořit tlak,aby ten bordel skončil.

Takže "očekávat" je málo. Podmínkou je koncepčnost, jednoduchost a zodpovědnost.

0/0
14.7.2012 11:27

František Matějka

.

[>-]

0/0
13.7.2012 15:13

adua

přívětivý stát

Sledují dění našich politiků a jejich kroky. V jiných demokratických státech by toto svým politikům nedovolili. Ihned by je zarazili,  demokratickými prostředky.a nebo pokud by se někdo snažil ovlivnit nějakou kauzu, tak by byl z funkce ihned odvolán. U nás politickům prochází vše, poněvadž jsou si dobře vědomi, jak občané  naší republiky  jsou apatičností a lhostejností  k tomuto státu. Toto jednání od vlády si způsobujeme sami. . Nyní je již dluh na každého občana včetně ještě nenarozených dětí cca 150.000,- Kč. A dluh stále roste. Pokud budou schválen y neoprávněné církevní restituce ještě se zvýší. Tato vláda je vládou totalitní. Nikdo si jí nepřeje, ale přesto nám stále vládne. Už vzniklol několik hnutí, seskupení, sdružení obyčejných občanů í za adresnou a přímou demokracii, přidejtde se k nim, buďte aktiovní, n ikdo to za nás neudělá. Hledejte stránky přímá demokracie a najdete jich několik. Zapojte se, jedině v jednotě je síla.

0/0
13.7.2012 14:57

PeTaX

Tak

0/0
13.7.2012 14:30

Jan Ruzicka

Ano.

+1/−1
13.7.2012 13:10

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz