Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

co takhle rovnou čip do hlavy a každý pokus o nemorální(protiprávní) jednání

by přišel šok do hlavy a pak by to toho člověka odradilo ?a kdo by to pak řídil ?!!

ani kamery ani dna ..!!

0 0
možnosti
Foto

P61e62t75r 34H58a32n72n95i16g

16. 9. 2014 13:53

Zajímavé, že lídra Strany svobodných občanů pro volby do zastupitelstva hlavního města Prahy redakce vybrala do Zaujalo nás. Že by opět manipulace? Zase si myslím, že Prahu trápí zcela jiné věci, než kamerové systémy. Svobodní jsou už prostě zřejmě systémovou stranou, kterou je třeba systémem podporovat.

0 0
možnosti
BT

pane Payne považuji vás za nadprůměrně inteligentního člověka a vašich postojů v minulosti si velmi vážim, ovšem tohle snad nemáte zapotřebí, takové podbízení je vás nedůstojno

0 0
možnosti
Foto

V normálních zemích přesně na těch místech, kde my máme kamery, stojí policista, aby na místě pomáhal a chránil. Kamera ještě nikomu na místě nepomohla a příjezd trvá mnohem déle, než vražda nebo vloupání.

2 0
možnosti
BT

můžete dát nějaký příklad té "normální " země, kde jsou v ulicích tisíce policistů a sledují? řekl bych že mám procestováno dost a jediná země kde jsem viděl něco takového co tvrdíte byla Čína, vy jste to viděl kde?

1 0
možnosti
Foto

Automatický odběr DNA na místě činu. Když budou zloději vědět, že bez výjimky každá krádež jim bude jednou dokázána, trochu se změní poměry.

1 1
možnosti
SB

Už jsem to tady psal: Když mě policejní stát bude chtít zničit, tak k tomu nebude potřebovat žádný kamerový systém.

Je to prkotina, kolem níž je spoustu humbuku. Docela obyčejné ustupování islámu a přijímání dalších a dalších běženců v Evropě je pro mne daleko větší nebezpečí než tohle.

1 0
možnosti
Foto

P43e72t44r 68H79a84n92n76i81g

16. 9. 2014 14:00

Ustupování islámu (Ve Velké Británii byla ze školních učebnic odstraněna zmínka o holocoustu, neboť si to nepřála tamní muslimské menšina) je daleko větším zlem než kamery.

Máte svatou pravdu pane Beneši

0 0
možnosti
BT

půvabná schíza,  nechceme kamerový systém , chceme odběry DNA ;-D

2 0
možnosti
LR

Jak jsem volič i příznivce Svobodných, tak s tímto nelze souhlasit. Mám zkušenost, že naopak kamery účinně pomáhají společnost chránit. Práci policie zefektivňují a dopadat zločince rozhodně pomáhají.

1 1
možnosti
SB

Též jsem v posledních parlamentních volbách volil Svobodné, ale nyní již nebudu. Právě osobnost naprosto neschopného pana Payne je tím, přes co u mne nejede vlak.

1 0
možnosti
SB

Tohle je téma, které politici potřebují. Něco si vymyslí, nenápadně to prosadí, ale potom nápadně a hlasitě proti tomu protestují a jejich ovečky jim za to aplaudují.

Kamery v ulicích mě ani trochu netrápí. Jedna jediná bárka plná přistěhovalců z Afriky, která přistane u evropských břehů, pro mne představuje mnohem větší nebezpečí než všechny kamery dohromady. A že těch bárek jsou tisíce ročně, zatímco ten kamerový systém je jediný navždy.

0 0
možnosti

Já kamerové systémy chci. Mě je opravdu úplně jedno, že mě na ulici sledují bezpečnostní kamery. A je dobře, že kamery monitorují i rychlost na silnici. Gaunerům to jedno není, takže chápu, že někteří mají z kamer hrůzu.

Před pár dny televize zveřejnila záběr kamery, která zachytila dva gaunery-policisty, jak úmyslně sestřelili kluka na motocyklu a ještě ho ležícího zkopali. Kdyby to nezaznamenala kamera, seděl by dnes ten mladík za napadení policistů. Díky kamerám půjdou sedět ti dva gauneři v policejní uniformě.

3 1
možnosti
RM

Nemusíte se bát. Budou a všude. Sednete do auta, na chodních, v obchoďácích, v kinech, divadlech, v lese, budou všude. Nejlepší to bude v lese. Budete mít kreditku na houby a budete si moct předplatit program houbař 1 až x. Podle kreditu vám v lese budou vyskakovat houby, jelikož vás poznají podle biometrických prvků nebo očipování nebo vysílače z kreditky nebo ze všech společně. A vy se vrátíte ze sbírání hub v lese šťastný. Jelikož úkolem totalitních systémů je absolutní štěstí a totální bezpečnost každého člověka, který je poslušný.

1 2
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Bývalý jaderný fyzik, bývalý programátor, bývalý pečovatel, bývalý topič, bývalý poslanec, bývalý poradce, bývalý poslanec EP, nyní nezávislý píšící důchodce. 

www.payne.cz