Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K86l97á29r88a 25T78r69n42k27o51v13á 3654169314939

Já mám ale obavu, že si občané tu regulaci vlastně přejí. Mnozí se zaklínají svými právy a všeobecným dobrem, ale v podstatě z pohodlnosti chce každý zakázat co mu vadí. 6ít svobodně a nezávisle není úplně jednoduché a předpokládá mnoho zodpovědnosti a sebekázně.

0/0
25.10.2014 1:06

J83a31n84a 27S12t34e21h19l44í25k71o76v33á 2439650520176

R^ v pátek mám jasno :-)

0/0
6.10.2014 9:37

J79i67ř68í 59V75o87t84o73u52p11a46l 6987609985944

Nádherné napsáno. Diky pane Payne. Volím Svobodné.

+1/0
5.10.2014 16:17

J56i55ř25í 43P53l57í70v74a 4485572285357

Dobře napsáno!

+2/0
1.10.2014 10:33

A11d50a85m 41S37t50a92v71a 5498507116391

"...v přeregulovaném ........": Milý Jiří, s tím nic nenaděláte. Jinak bychom nepřežili, ani vy!  Bude hůř!  Víte jak to probíhá ve včelíně či v mraveništi? Připravme se na to....

0/−1
30.9.2014 17:44
Foto

M70i54r98o70s51l26a76v 41M84a47c27e39k 5291615470242

Váš režim končí smiřte se s tím a nechtějte jej napravovat

0/−4
30.9.2014 17:28
Foto

P19e91t30r 11Z56á62v83l32a65d68s18k57ý 5661363540151

Na to byl poměrně výstižný vtip ještě v době, kdy jste ještě tlačil kačera na provázku vpřed:

„Kapitalismus stojí na okraji propasti!“

„Ano. Aby dobře viděl dolů na socialismus.“ 

;-D

+9/0
30.9.2014 17:33

K54l85á72r98a 58T10r33n32k79o86v50á 3624339564229

jejej to jste mi připomněl, ale kačera tlačiti na provázku vpřed je neméně dobré.

0/0
25.10.2014 0:50

J75a12n 78Š62v56a29d98l81e17n69k76a 9144819170

Mimochodem vás také jako konzervativce upozorňuji, že revoluce, po níž voláte v posledním odstavci, by mohla být pěkně nebezpečná. Revoluce proti demokratickým vládám zpravidla nevedly k lepší demokracii, ale spíše k chaosu a dost často k nastolení diktatury.

+2/0
30.9.2014 16:56
Foto

P28e74t57r 92Z21á84v43l87a47d65s18k68ý 5971303690221

Ovšem mylně vycházíte z toho, že jde o demokracii, nikoliv o vládu politických stran bez demokratické kontroly a navíc, ona ta demokracie všeobecná (liberální) má také dost velké mouchy...

+1/0
30.9.2014 17:02

J30a97n 19Š56v42a54d86l72e96n85k54a 9134649380

Absolutní demokracie neexistuje nikde. Je to limita, ke které se lze pouze přiblížit. Na opačné straně škály je absolutistická diktatura. Společnosti se pohybují po této škále, ale v důsledku vrozených lidských vlastností sklouzávají tu jedním, tu druhým směrem. Na této škále si Evropa a Západ obecně vede hodně dobře v porovnání se zbytkem světa. Takže ano, v Evropě je demokracie. Určitě je co zlepšovat, ale jsem si celkem jist, že toho nelze dosáhnout revolucí. Navíc alternativy k liberální demokracii pro mě zase tak lákavé nejsou.

+1/−1
30.9.2014 17:12
Foto

P81e94t51r 24Z61á21v91l69a21d70s77k86ý 5631233530871

Nevnímáte to přesně: rozbor na stejné téma jsem dal na svůj nedávný článek, kde jsou tři řádky prostředníků moci a dva sloupce cílů. Tedy každá moc se dá zneužívat a demokracie právě spadá do stejné kolony, jako tyranie a oligarchie.

Prozkoumejte tu tabulku třeba na http://zavladsky.blog.idnes.cz/c/428379/Ucet-demokracie.html. Demokracie není cíl, ale nástroj.

0/0
30.9.2014 17:30

K31l78á21r94a 49T77r94n34k73o72v86á 3834949354409

A máte nějaké jiné řešení, kromě osvíceného monarchy? Článek jsem četla.

0/0
25.10.2014 0:53
Foto

P40e33t19r 82Z23á27v82l68a58d30s59k86ý 5471783550901

Několikrát jste mě v posledních článcích pěkně štval, ale toto prostě podepsat musím. R^

0/0
30.9.2014 16:46

J73i29ř19í 63L75i90e69t88a14v98e26c 8493879343179

Takže zrušíme tresty za vraždy, protože se vždycky najde nějaký blb, který někoho i přes hrozbu trestu zavraždí?

0/−1
30.9.2014 15:46

J74a85r40d47a 63C54h39o40v69a47n19e62c 6741885903579

To je demagogický argument.

Podstatě článkem nadhozeným tématům se ani neblíží.

Zkuste se raději zamyslet nad tím, že zákoník práce, který nabyl účinnosti dne 1. ledna 2007, byl již 42 krát novelizován.

A podobně je to i s jinými zákony.

+4/0
30.9.2014 15:55

J55a28n 81Š23v64a85d71l63e48n62k29a 9784249110

Ano, to je český šlendrián. Určitě se nevylepší dalším drobením české politické scény.

+1/0
30.9.2014 15:57

J43a80r33d22a 84C10h16o40v91a45n43e88c 6481255653379

To není jen český šlendrián. To je projev všech států před vnitřním kolapsem.

Viděl jste někdy (fyzicky) sbírku předpisů EU? Je to mnohem větší děs než česká Sbírka zákonů.

+1/0
30.9.2014 16:31

J94a98n 22Š51v70a31d15l20e52n88k24a 9754979100

Žádný vnitřní kolaps se zatím neblíží a třeba v Německu tento šlendrián v takovéto míře jako u nás není.

+1/−2
30.9.2014 16:34

J35a59r25d68a 14C38h38o61v14a89n50e24c 6351465783759

To si myslíte jen Vy.

+4/−1
30.9.2014 16:36

J46a55n 97Š21v67a29d65l71e39n21k74a 9234699950

A vy si zase myslíte, že už je kolaps za rohem. Důkazy pro to žádné nemáte.

+1/−2
30.9.2014 16:41
Foto

J85i40ř42í 91P20a82y72n78e 2202373978425

Často se opakuje nepravdivá informace, že Churchill prohlásil, že demokracie je nejlepší ze všech špatných systémů, ale on to nikdy neřekl. Napsal to jeden novinář v článku o Churchillovi tuším ve FT. 

EU zaručeně není demokracie. Je to velmi autokrativní režim. 

Rusko ani v nejmenším nepodporujeme, nikdy jsme ani náznakem nic podobného neřekli. Jenom jsme si troufli tvrdit, že EU není v této kauze o moc lepší.

+6/0
30.9.2014 15:39

J94a32n 11Š55v94a68d41l75e51n67k77a 9864429150

Ano, přejali jste přímo ruskou propagandu včetně toho, že Ukrajina je umělý stát a zákonitě se musí rozpadnout. Nijak jste nezohlednili ruskou okupaci části Donbasu a Krymu. V tom případě by mě zajímalo, co soudíte o předválečné Republice československé a zda byste z dnešního pohledu souhlasil s Mnichovskou dohodou.

+2/−4
30.9.2014 15:51

J92a53r38d91a 63C25h91o17v13a19n81e43c 6351945133669

Ukrajina JE umělý stát a zákonitě se musí rozpadnout. To vím i bez Rusů.

A slovo okupace si asi vykládáme každý jinak, protože ani na Krymu, ani na Donbasu žádnou ruskou okupaci nevidím.

Předválečná Československá republika je příliš složité a obsáhlé téma a Mnichovská dohoda byla z hlediska práva národů na sebeurčení v pořádku. Z hlediska práva na historické hranice státu byla naopak odporným diktátem. Ale je to jedno - Mnichovská dohoda byla všemi signatáři vyjma Německa prohlášena za neplatnou od počátku, a Německo není rozhodující, neboť prohrálo válku. (Jo, kdyby ji vyhrálo, bylo by to jistě jinak...)

+3/−1
30.9.2014 16:36

J44a70n 22Š34v33a43d70l83e26n15k81a 9924539280

A pročpak se tedy Ukrajina nerozpadla a ve skutečnosti její separatistické regiony vláda v Kyjevě neovládá jenom proto, že je okupovalo Rusko? Jak je možné, že postup hitlerovského Německa považujete za odporný diktát, ale postup dnešního Ruska schvalujete?

+1/−1
30.9.2014 16:40
Foto

P61e54t58r 14Z89á28v49l27a73d81s50k87ý 5291903720601

Jestli se Vám, jako straně SSO, něco vrátí jako bumerang, tak to právě bude ta otázka RF a UK. Odhadl bych to na 50 % mínus. Tuším, kdo to vymyslel, tuším, kdo to argumentoval. Je to vyhánění čerta ďáblem.

+1/−1
30.9.2014 17:06

J42a45n 72Š83v32a17d73l17e80n59k81a 9544759570

Ono se to dá spojovat i s tím, proč chce SSO vystoupit z EU. Přesně tohle Rusko chce - aby se blok západních liberálních demokracií rozpadl. Pak je jednu za druhou snáze ovládne.

+2/−4
30.9.2014 17:17

J43a98n 63R84á56ž 1369833314150

Můžete mi prosím prozradit, které státy tvoří blok západních liberálních demokracií, o kterých se zmiňujete? Těch par států, kde živoří liberální demokracie žádný blok netvoří, naopak se musí bránit ataku socialistické EU.

+5/0
30.9.2014 21:22

J83a26n 27R95á40ž 1839453244790

Je vedlejší, kdo to řekl, důležité je, že se ukazuje jaká je to mystifikace.

Propaganda prohlásí, ze systém zaváděny v EU je demokracie a miliony lidí jsou schopni to papouškovat, aniž by o podstatě demokratického systému založeného na svobodě jednotlivce a státu, který se do privátních záležitostí občana plete co nejméně, měli byť jen oktajové ponětí.

Socialisté nemohou budovat demokracii, protože socialismus je s demokracií neslučitelný. A jelikož v EU vládnou socialisté, nemůže být Bruselem zaváděný systém demokracii už z principu.

P.S. Pěně Švadlenko, netahajete do této debaty o demokracii Rusko. Je to zcela irelevantní i když je bruselský režim vlády bližší Putinově autokracii než demokracii o níž se zasazoval Thomas Jefferson.

+3/0
30.9.2014 21:18

J20a64n 71R45á30ž 1689943544800

To, že článek získal po relativně málo početného přečtení karmu cca 22%, je dost vypovídající.

P.S. Jestli ten systém, který se praktikuje ve vedení EU je demokracie, troufám si pochybovat o správnosti teze, tuším,ze ji pronesl W.Churchill, že demokracie je nejlepší způsob ze všech špatných systému vlády.

+1/−1
30.9.2014 15:25

J51a32n 39Š45v94a51d25l47e51n33k43a 9434459760

A znáte nějaký lepší způsob vlády?

+2/−1
30.9.2014 15:50
Foto

P21e39t87r 66Z15á20v43l33a45d44s12k43ý 5211843970781

Ano. Jakýkoliv jiný, kdy nevládne lůza prostřednictvím cizích peněz.

+2/0
30.9.2014 17:09

J93a88n 12Š55v42a97d75l47e31n74k80a 9914429210

Jaký konkrétně?

+1/0
30.9.2014 17:14

J79a45n 73R87á60ž 1169413114890

Např. systém.který se v Evropě nejvice osvědčil: Konstituční monarchie doplněná selektivním volebním právem.

0/0
30.9.2014 21:03

K27a86r93e43l 60Š40i40n49d71e39l54á41ř 3897432232639

Dal bych karmu, ale poslední odstavec zní jak návod na revoluci. S tím nesouhlasím, zatím stále ještě existují demokratické nástroje, jak nepříznivý vývoj zvrátit. Problém je, že většině lidí je to lhostejné a tak volí pořád ty samé regulátory.

+1/−1
30.9.2014 14:57

J50a45n 39Š39v50a90d33l64e65n68k32a 9344909470

To je všechno možné, ale vaše strana té protidemokratické epidemii také napomáhá, když podporuje postup nedemokratického Ruska.

+4/−5
30.9.2014 14:54

K65a60r15e95l 35S63t39r76ž91a17n16o57v34s46k55ý 1738805285

Jenomže slušnost a morálku mezi lidi nezasejí politici, protože jsou vybírání z těch samých lidí, nepadají z Marsu.

+1/0
30.9.2014 14:46
Foto

K12a82r46e75l 93M88a98s31e50k 9394618849776

Prej "přeregulace může být jednou z příčin zániku celých civilizací". Bylo by pár příkladů takového zániku? ;-D

0/−2
30.9.2014 14:41

K86a49r56e36l 47Š61i22n88d56e51l36á77ř 3377432922449

Doporučuji k přečtení Kolaps a regeneraci od Bartáka, např. o regulaci cen obilí ve starém Římě, což vedlo k tomu, že zemědělci přestali pěstovat, následovalo vylidňování měst a zakládání soběstačných statků (jež se staly základem pozdějších feudálních lén). Podobných příkladů je tam více.

+6/0
30.9.2014 14:55
Foto

K44a78r40e13l 35M43a68s53e88k 9654258969146

Díky za tip. Až budu v Praze, do této knihy nakouknu.

0/0
30.9.2014 15:11

J22a98r25d17a 38C28h18o77v20a18n21e68c 6381555413199

Ne Bartáka, ale Bárty (et all).

0/0
30.9.2014 15:37
Foto

K97a66r54e15l 85M16a60s30e81k 9514528809126

Taky děkuju. Už jsem si přečetl recenzi a na knížku se těším.

0/0
30.9.2014 15:46

J46a81n 45Š25v83a43d51l21e70n97k25a 9844669340

Takže Řím padl kvůli regulaci cen obilí? To snad ne... Zapomínáte na dobu občanských válek po pádu Severovské dynastie a před nástupem Diokleciána, která trvala 50 let. Římská říše již tehdy téměř zanikla, odštěpilo se od ní Galské císařství a Palmýra. Dioklecián sice říši přechodně stabilizoval, ale zavedl systém tetrarchie, který byl příčinou dalších občanských válek. Od smrti Konstantina Velikého říše procházela vleklou krizí, tetrarchové bojovali o moc v celé říši, zároveň začalo stěhování národů. Císař Theodosius I. se uvádí jako poslední císař celé Římské říše, ale tím se stal jenom proto, že západní část říše vojensky rozdrtil, čímž nadobro zničil její vojenskou moc. Potom říši zase rozdělil mezi své syny a Západořímská říše už se z toho otřesu nevzpamatovala. V obou polovinách následovalo období velmi slabých panovníků, ale Východořímská říše byla vojensky silnější, takže se nápor germánských etnik soustředil na Západořímskou. Po smrti císaře Valentiniana III. se navíc na trůně vystřídalo téměř deset císařů a ve skutečnosti vládli vlivní vojevůdci. To odmítl snášet velitel římského vojska Odoaker, takže posledního císaře, chlapce, kterého si na trůn dosadil jeho otec, sesadil a poslal insignie císařské moci do Konstantinopole s vysvětlením, že než takovéto divadélko, nemusí být v Římě žádný císař a stačí ten v Konstantinopoli. To byl pád Římské říše. A různé výstřelky v době, kdy se hroutila, možná její pád urychlily, ale určitě ho nezavinily.

+1/0
30.9.2014 16:12

J69a29r43d96a 87C37h44o90v97a70n90e28c 6161485933349

To byly jen vnější nepodstatné projevy vnitřního zhroucení západořímské říše.

+1/0
30.9.2014 16:32

J85a74n 36Š74v72a35d74l53e53n21k88a 9964369680

Přesně naopak. Říši zlikvidovalo to, díky čemu expandovala - silná armáda. Ta nakonec uplatnila svůj vliv tak, že si sama dosazovala své velitele na císařský post. Problém byl, když jiná část armády dosadila jiné císaře a vypukla občanská válka. To říši mimořádně vyčerpávalo a pak už ji nebylo možné dát dohromady. Proto Dioklecián vymyslel řešení s tetrarchií, kde by každý tetrarcha vládl části říše, ale vedlo to k dalším občanským válkám. Podlomení vojenské moci Římské říše pak umožnilo invazi germánských etnik zejména do západní části říše. Římské elitě vůbec nedošlo, že hrozí její zánik, a dál se zaobírala vzájemnými boji o moc až do úplného konce. Totéž později položilo i Východořímskou říši.

+1/0
30.9.2014 16:38
Foto

J39i29ř29í 80P89a11y47n54e 2642533678555

Omlouvám se, že jsme s letošní kampaní začali už před pěti lety - o deregulaci jsme psali již při založení strany.

+7/0
30.9.2014 14:35

P82e74t33r 65M37u12r27č45e21k 3498576900

Jo,jo blíží se volby musím se drobet zviditelnit co kdyby...

+2/−7
30.9.2014 14:28



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.