Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49a27v96e33l 21Z63e18m24a96n 7782282950796

sice dlouhý, ale zajímavý, včetně výborných postřehů R^, jen ta pasáž o islámu mi nesedí - od jejího počátku jsem čekal vcelku logický a na předchozí část navazující závěr v tom, že probouzí ty prehistorické obludy evropských národů... ., a místo toho je závěr cca OSN potřebuje reformu  8-o

0/0
9.4.2015 17:01

J16i62ř36í 87Č84í91ž42e17k 6697495271880

Tak islám je prý stabilizujícím náboženstvím pro polovinu světa a prý máme mnoho společného!? Čeho se týká to "mnoho"? Říkat nebo psát, že máme mnoho společného se systémem, který dehonestuje ženy na úroveň doživotních nesvéprávných pubescentek, který označuje svobodu a demokracii za rakovinu, který si klade z cíl "obohatit" svět šaríou, sekáním rukou, kamenováním žen i mužů, zabíjením lidí za odlišnou sexuální orientaci, a který má ambice vytvořit celosvětovou islámskou společnost, ve které budou muslimové hrát prim a všichni ostatní, pod hrozbou smrti, "budou platit džizju jsouce poníženi" (Korán), tak to je pro mě prosím urážka jako BRNO.

0/0
9.4.2015 11:25

J98i44n53d83ř31i84c44h 94P29l20z31á48k 6265510787405

Žijem opravdu blbě? Možná ano. Jenže tenhle článek, bohužel přesně odpovídá straně, jejíž je autor členem - Straně svobodných občanů. Zkuste si přečíst jejich stanova: Usnete v polovině.

Přál bych jim ty největší volební úspěchy a podíl na vládě. To ale

takovými dlouhými litaniemi nikdy nedocílí.

Dnes nutno mluvit stručně a krátce. Na tohle nemá nikdo, resp. mají jen málo kteří, čas a chuť.

0/0
8.4.2015 10:39
Foto

J93i78ř13í 66H22e54i45n74c51l 8287446474

Abychomsi mohli udělat představu o povaze islámu, uvedu jednu historickou událost z počátkuislámu. V roce 627 obléhal Abú Sufján z rodu Kurajšovců Medínu, vekteré byl se svými přívrženci opevněn Mohamed. Po neúspěchu obléhání rozhodlMohamed o osudu židovského kmene Banu Kurajza, který odedávna sídlil v Medíněa při jejím obléhání se postavil na stranu Abú Sufjána. Po skončení bitvy bylyna tržišti vyhloubeny jámy a k nim bylo přivedeno téměř tisíc spoutanýchžidovských mužů. Všichni byli sťati a jejich těla svržena do jam. Všechny ženya děti byly prodány do otroctví. Podle mého názoru se ani po 1 400 letechod tohoto strašlivého masakru islám v přístupu ke svým nepřátelům nijaknezměnil.

+1/0
5.4.2015 19:01
Foto

J98i25ř78í 77H79e43i22n28c64l 8397756934

S názory pana Payna souhlasím, ovšem s výjimkou části o islámu. Nevím, jaké má pan Payne znalosti o islámu. Já jsem si o něm prostudoval běžně dostupné zdroje a dospěl jsem k názoru, že islám je od samého prvopočátku agresivní nesnášenlivé náboženství nemající téměř nic společného s ostatními monoteistickými náboženstvími, jako jsou křesťanství, budhismus a judaismus. Chtěl jsem uvést jednu historickou událost svědčící o povaze islámu, ale bohužel se do mého dlouhého textu nevejde. Napíšu ji tedy v dalším příspěvku.

Pan Payne se velice mýlí, když tvrdí, že naši nedovzdělaní politici bojují proti islámu. Bohužel neuvedl, které politiky má na mysli, takže si jen mohu domyslet, že to je u nás např. pana Okamura. Ve Francii Marine le Pen a v Německu hnutí Pegida i když Pegidu vlastně nevedou politici. Jenže oni nebojují s islámem. Oni nechtějí islamizaci Evropy a to je podstatný rozdíl. K boji s islámem nakonec ani nemají žádné prostředky. Ty naopak mají vedoucí politici USA, Německa, Francie a Velké Británie. Jejich politika už má své nesporné výsledky - zničené státy jako Libye, Irák, Afghanistán, Sýrie a Jemen, ze kterých proudí statisíce uprchlíků do EU. Politice vlád SRN, Francie a Velké Británie absolutně nerozumím. Na jednu stranu rozvracejí fungující arabské diktátorské režimy, na druhou stranu podporují muslimské přistěhovalectví do svých zemí a tak vlastně s pomocí schengenského prostoru do všech zemí EU. Mnohokrát jsem přemýšlel, proč to paní Merkel, pan Hollande a pan Cameron a jejich předchůdci dělali a dělají. Nechce se mi věřit, že by byli tak hloupí nebo dokonce zločinci. Kdybych byl příznivcem konspiračních teorií, viděl bych to jako ďábelský plán USA nebo Ruska nebo Číny na zničení jejich hlavního ekonomického a politického konkurenta. Ale to se mi zdá jako ještě větší nesmysl než idiocie vrcholných politiků EU. Nakonec se mi jeví jako nejpravděpodobnější varianta, že jsou to zločinci podporující zničení své vlastní civilizace.

+5/0
5.4.2015 19:00

F82r11a59n95t40i87š71e42k 23N11e22t90o45l60i76c54k97ý 3771428126492

Buddhismus není monoteistické náboženství.

0/0
6.4.2015 19:33
Foto

J95i95ř14í 40H53e68i81n39c59l 8757646124

Nepletete si to s hinduismem?

0/0
6.4.2015 22:30

F19r82a20n93t48i44š63e56k 12N33e96t12o87l41i29c66k67ý 3301868966722

Nepletu

0/0
7.4.2015 18:02

V54e85n15d55u65l86a 29S88z13l63a35u57e87r36o77v65á 7592586437788

Neplete..

0/0
8.4.2015 13:40

J55a47n 72H97e11l52l21e48r 9258705386

No tak jste se přidal k těm, kteří si postěžovali, že dřív "to bývalo takové jiní", "v něčem lepší".

Dnes že nejsou samizdaty? A co je tento váš blog? co jsou tisíce dalších blogů a desítky webů? I ten hroznej aeronet, blisty, nebo třeba echo24, všechno to jsou podle vás státní média? To snad ne.

A že jste se v 80. letech cítil bezpečněji? No možná vy. Já tedy ne a krmen státní propagandou jsem je prožil v obavě z globálního konfliktu. Dnes se tolik nebojím.

Že vám vadí EU chápu. na druhou stranu, pořád lepší EU než to co tu předváděly politické strany v 90. letech a vlastně předvádí do teď.

Svoboda je velmi cenná, u nás však sloužila hlavně zájmu vybrané skupinky lidí. To mi jako ideál nepřipadá.

I dnes mají národy právo na sebeurčení, mohou se vyvázat z "područí" ... ale je třeba to dělat politickou cestou a ne vojenskou. Nesouhlasil jsem s vytvořením samostatného Kosova (jakkoli srbské jednání nebylo správné), nesouhlasím s anexí Krymu a snahou o odtržení Doněcka.

Skoti svoji šanci nechtěli využít, aspoň prozatím. A podle mě udělali dobře.

Pane Payne, byl jste součástí vládní moci dlouhou dobu ... co zde po vás pozitivního zbylo?

+2/0
5.4.2015 11:08

K39a63r95e15l 48C82h56r43a66s97t69i71n54a 4103144510105

Západní civilizace stárne, vymírá a rozpadá se. Odvrhli jsme jeden ze základních pilířů, který držel Západ pohromadě - křesťanskou morálku. Boha jsme nahradili penězi, sexem, sobectvím, kariérou, honbou za mamonem za jakoukoliv cenu. Neočekávám, že toto pochybení si západní Evropa včas uvědomí, neboť hledá nápravu tam, kde není. Evropa ožije tehdy, až bude ateismus nahrazen národy, které přinesou víru a pokoru. To už však bude Evropa něčím úplně jiným, než jakou ji známe. Je lhostejné, budu-li uminusován; hledáme záchranný pás, ale ten nám byl dán kulturou našich předků, jenže my chceme být sami bohy a zásady našich pradědů jsme proto zavrhli.

+3/−1
5.4.2015 9:53

J17a70n 52H28e26l17l23e16r 9538235756

Raději vymřít, než se se stát znovu křesťany.

"Křesťanská morálka" má mnoho podob a byla dost odlišná v Anglii, Mexiku, Itálii či Rusku. Stejná křesťanská morálka, nás stála jen za posledních 100 let 2 světové války. Je to málo?

S požehnáním církve šly všechny armády na bojiště té první. Druhou pak zvedlo Německo jménem křesťanské morálky proti židům a bolševikům.

Ale to se vám asi do vašeho vidění světa nehodí.

Je smutné že jedno absurdní vidění světa bude nahrazeno jiným, muslimským. Může vás však těšit, že základ toho náboženství je stejný.

+1/−3
5.4.2015 11:12
Foto

J16i96ř25í 63H66e45i48n22c56l 8817976934

Tak už se na to vymření připravujte, pokud ovšem nebudete v zájmu záchrany vlastního života konvertovat k islámu.

0/0
5.4.2015 19:03

J80i63ř93í 65Č45í35ž63e51k 6417695491950

Chcete-li říkat, co je a co není křesťanská  morálka, musíte si nejdříve přečíst učení Ježíše Krista, Nový Zákon. - Možná pak to Vaše vidění na problematiku dostane i jiný rozměr.

0/−1
9.4.2015 11:36
Foto

J94a65r82o37m67í21r 79H96l70u68b81e57k 2776660104501

DávámR^, ale s těmi šancemi na nápravu to příliš růžově nevidím.

0/0
5.4.2015 9:53

M44a25r98e61k 27K16u16m80p93r81e66c11h91t 6109747378752

Dal jsem si dost práce s pochopením vašeho příspěvku, nejste hloupý člověk. Ale i z důkladného přečtení mám hlavní pocit, že máte sám v sobě určitý rozpor a neumíte si vybrat mezi dobrem a zlem. Svět není černobílý, ale v zásadních otázkách, a na ty vy narážíte si člověk musí vybrat - buď doleva nebo doprava buď do nebe nebo do pekla.....přeji vám dobrou volbu:-)

+1/0
5.4.2015 0:09

V66l70a79s65t83i87m70i28l 95S97v21o80b45o87d77a 7343238165254

Velmi slušný článek. Na něco bych měl asi trochu odlišný názor, ale nyní to tu nebudu ventilovat. Avšak vyjádřím se k jedné věci. Píšete:

"Vzpomeňme, jak ztráta důvěry v bankovní sektor způsobila globální hospodářskou krizi."

Předpokládám, že máte asi na mysli tu cca z roku 2008. Nevím, možná jste chtěl za tu větu schovat pravé důvody, nicméně tak, jak je to napsáno, tak je to blbost. Skutečnost je jiná a pokusím se ji vysvětlit úplně jednoduše:

Představme si svět, který zbankrotoval. Samozřejmě - normálně to je nesmysl, ale já mám na mysli za určitých situací, které nyní přetrvávají. Pak si představme instituci, která bankrot odkládá, vytváří iluzi o prosperitě - to jest centrální banka. A nakonec si představme situaci, kdy tato instituce ve svém centrálně inženýrském plánování selže (z jistých, řekněme náhlých, důvodů) - a to je ta krize. V podstatě je to pozitivní efekt - selhání té instituce umožní odpoutat se od "statismu" regulovaného trhu, protože nikomu se asi nechce žít "v bídě" v prostředí nějaké krize - jenomže záhy tyto snahy přeruší další usilovné centrální plánování centrálních bank a realita zbankrotované společnosti pokračuje.

Napsal jsem "regulovaného trhu" - a je to přesně tak. Současný trh, za současných podmínek působení státu, již nemůže existovat a jeho existenci udržují pouze akce centrálních bank. A tak to nelze dělat na věky - důkazem jsou právě ty krize. Velký problém ovšem je - že toto nelze činit napořád, jednou přijde "pád", kterému již centrální banky nebudou schopné čelit. To není problém, to je právě dobře. Problém je ale v tom, že společnost má velký problém odpoutat se od politik států souvisejících s regulováním trhu, zároveň platí, že čím déle zachováváme období současného "statismu", tím více přibývá regulací trhu a tím těžší bude pro společnost se od nich odpoutat. Proto bych byl rád, kdyby náprava přišla ještě v době, kdy budou moci situaci řešit centrální banky - jen jim to už nedovolíme. Bude-li to později - bude to průser.

0/0
4.4.2015 22:39
Foto

F69r86a77n88t59i11š43e85k 53M78a15t70ě92j54k81a 8207944309847

S výhradou k pasáži o islámu: R^

+6/0
4.4.2015 22:14

J60o36s38e42f 30S17t93a10ň58u93r88a 2753785936588

Tak pojdˇme k meritu věci. Když vás zvolíme, co jste schopen změnit k lepšímu?

0/0
4.4.2015 21:53

V66l87a87s81t29i63m50i12l 26S49v90o37b28o35d63a 7763818145374

Jako byste to snad ani nečetl ;-).

+4/0
4.4.2015 22:06

V55o87j41t53ě57c80h 65K11r83á90l64í12k 5351753442862

Mám zato, že tento pán si sype popel na hlavu, protože se na stavu v naší společnosti dlouho podílel.

Ještě taková malá poznámka. Začíná tím, že za minulého režimu viděl jeden zcela zdemolovaný statek. Měl by se podívat dnes kolik takových zdemolovaných statků máme dnes a tom se podílel.

+1/0
4.4.2015 20:23

J92a32r23d10a 30F19a34r22s92k39ý 6795753

A umí taky psát zvací dopisy. No to je dobré nezapomenout, což je dost podsttná věc a ,ůže si psát co chce.

0/0
5.4.2015 9:26

L73e94a 27V16o70j50t48e69k35o43v40a 1103632617664

Píšete: ,,Často zapomínáme, že islám je stabilizujícím náboženstvím pro téměř polovinu světa, takže to, proti čemu máme bojovat, je islámský terorismus, nikoliv islám. Před 23 lety jsem psal, že hlavním úkolem církví je vést dialog s islámem." Bohužel Vy si nějak neuvědomujete, že islámský terorismus je pouze následkem, nikoliv příčinou. Příčinou je samotný islám a prorok Mohamed. On sám dělal teroristické činy, tudíž jeho následovníci jenom kopírují svůj ideál. 

Dále, jak byste chtěl vést dialog s islámem? O čem? Jako že oni se vzdají např. kamenování žen a my jim povolíme právo šaría? Nebo oni se vzdají zahalování žen a my jim povolíme pedofilii? Vždyť to je podobné jako vyjednávat s nacisty...

+6/−1
4.4.2015 19:00

M21a60r46e64k 60K82u48m69p54r68e14c16h45t 6639297608282

Nejste trochu zaslepená? Muslimové jsou stejní lidé jako křesťané dobří nebo zlí. Horší je militantní ateista než umírněný muslim!

+4/−6
5.4.2015 0:12

L11e88a 37V88o73j58t41e84k37o73v61a 1593902227454

Zaslepená? Já nemůžu za to, že islám má v sobě mnoho prvků, které odporují listině lidských práv a svobod. Lidé všude na světě jsou stejní. Stejně špatní a dobří. Ale islám je špatný, protože tu špatnost v lidech podporuje a dává jí volný průchod skrze proroka Muhammada. Proto se islám velice dobře šíří i ve věznicích. A tady se podívejte na dalšího "zaslepence". Ex-muslim, který v islámu vyrůstal (dokonce je to syn imáma) a islám studuje. Před islámem varuje a jde k podstatě problému: http://gloria.tv/media/ddwP12D1NdP

+3/0
5.4.2015 3:42

J68a52n 23H60e55l73l29e91r 9358355726

Ale tak to má v podstatě každé náboženství, i to křesťanství. Otázkou vždy je, kdo se toho ujme a začne to "ovečkám vykládat".

Většina muslimů po celém světě skutečně netouží po tom "ovládnout svět". Žijí si svoje životy a tohle jde mimo ně.

Je tu ale nemálo lidí, kteří se buď mají mizerně, nevidí budoucnost, nebo jsou vychytralí a po moci toužící, nebo vášnivý ... a ti se chápou jakéhokoli nástroje, pod kterým se mohou "semknout".

Dřív tuto roli plnilo i křesťanství. Dnes naštěstí západní civilizace dospěla a neprosazuje svoji touhu vládnout takto.

Důvody, proč jsou islámští teroristé, jsou ale mimo islám ... jsou v tamní situaci. Kdyby dnes zanikl islám na celém světě, teroristé zůstanou, najdou si jiný prapor, kterým budou mávat.

Je pošetilé si myslet, že za vším tím je "jen to náboženství"

+1/0
5.4.2015 11:17

V47e65n43d12u15l15a 81S22z98l73a34u76e47r11o14v79á 7322196857198

Po tom článku (který je děsivý a svou pravdivostí ještě děsivější) mi dodalo odvahu, kolik lidí v diskusi "má rozum". Čímž nemyslím, že má ty správné názory (neb nevím, jaké jsou ty správné), ale že je dokáže střízlivě a konkrétně obhajovat. Řešení vidím jen jedno 200 000 000 takových lidí v Evropě a jsme za vodou. Takže výchova.

+1/0
8.4.2015 13:54

L62e55a 68V47o92j50t67e14k54o80v96a 1123632107214

Píšete: ,,Často zapomínáme, že islám je stabilizujícím náboženstvím pro téměř polovinu světa, takže to, proti čemu máme bojovat, je islámský terorismus, nikoliv islám. Před 23 lety jsem psal, že hlavním úkolem církví je vést dialog s islámem." Bohužel Vy si nějak neuvědomujete, že islámský terorismus je pouze následkem, nikoliv příčinou. Příčinou je samotný islám a prorok Mohamed. On sám dělal teroristické činy, tudíž jeho následovníci jenom kopírují svůj ideál. 

Dále, jak byste chtěl vést dialog s islámem? O čem? Jako že oni se vzdají např. kamenování žen a my jim povolíme právo šaría? Nebo oni se vzdají zahalování žen a my jim povolíme pedofilii? Vždyť to je podobné, jako vyjednávat s nacismem! 8-o

+3/0
4.4.2015 18:59

M75i50l35o67s55l76a78v 23V70l43c74e75k 1592506920953

To peklo, ke kterému směřujeme, pokud se rychle nevzpamatujeme, je globální nezvladatelný konflikt.-Kdyz si tohle prectu,tak me mrazi.......a rikam si......snad to tak neni...........jenomze kdyz se podivam kolem sebe......

+5/0
4.4.2015 17:40

J82a48r25o20s91l96a94v 18K64o47l76k66a 5274760321229

Nemluvte o normálních lidech ale začněte u politiků a oligarchů. 

Tam jsou na řešení prostředky i síla. 

Proč si dnes zakládá každý stranu - aby řešil problémy? Ne, aby vládl a kořistil.

Tady je třeba začít.

+7/0
4.4.2015 13:31
Foto

P46a89v38e39l 96M50a39c41h82a41č96e14k 5271742183

Byl jste ve vedení ODS a stále velmi adorujete Klause, takže:

Jaký jste nám to zavedli, takový to tu máme.

Btw: Skoro jsem se lekl, že píšete o blbé náladě. ;-D

+12/−4
4.4.2015 13:16

M63i61l84o23s62l48a89v 29V77l54c27e13k 1182986210953

Ted jste to tedy vyresil:)

0/0
4.4.2015 17:41
Foto

P92a21v61e38l 68M21a62c98h42a18č82e36k 5591982903

A já mám něco řešit? 8-o

+5/0
4.4.2015 18:31

V89l89a39d23i15m42í62r 68J73a55v70o60r84a 4780472316428

Nikoliv, od vás se čeká jen to kafrání.

0/−4
4.4.2015 20:31
Foto

L71u45b13o91š 65Z45á48l51o97m 9847807549648

Nemůžu souhlasit s pasáží věnovanou problematice islámu. Při troše štěstí a času se mi podaří přes Velikonoce zareagovat článkem v blogu.

+6/−1
4.4.2015 12:57

J63i68ř78í 62J36i22r78o84u15d62e39k 8526869814964

Středověk neskončil, středověk trvá. A mnozí, jako vždy, z toho stále žijí. A dost dobře. :-(

+6/0
4.4.2015 12:01

J60a77n 29P93i86r50k64l 2233948984344

S některými názory lze souhlasit, ale celkově je to guláš, kde si každý může vybrat co chce. A co bude dál? Mír, válka, nebo konečně USA obsadí Rusko a vydojí jeho nerostné bohatství pro sebe? Nebo že se i chudí v USA naštvou a udělají Americké jaro? Kdo to ví odpoví, ale většina politiků lží zakrývá své pravé úmysly.

+4/−1
4.4.2015 11:37

J53o89s71e17f 56S80t23a19ň91u11r80a 2313515346518

No a teď hlavně to řešeni. Kritizovat umí každý.

0/0
4.4.2015 11:27

V56l65a81d72i48m77í63r 50J89a29v65o86r66a 4240982546828

Ano, je zřejmé, že zatím co pan Petr Mach se fackuje kdesi v první linii, pan Jiří Payne se naopak a po zásluze stává ideovým vůdcem Strany svobodných. A zdá se mi, že je to dobře. I tento hutný článek ukazuje, že na to skutečně má. Tato skutečnost posune SSO zase o kus dopředu. R^!

+10/−4
4.4.2015 8:49

J63i12ř68í 87J23i97r16o57u38d77e88k 8956789564764

8-o;-)

+2/0
4.4.2015 12:02
Foto

P69a44v92e97l 41M31a59c55h89a48č81e86k 5891932553

;-D;-D

Kdyby toto byl obecný názor Svobodných, ztratili by u mne v poslední době nasbírané bodíky.

+3/0
4.4.2015 13:22

J93a92n 56H97e67l49l65e62r 9438665756

Jako ironie je to dobrý.

Aneb "se skučením a stařeckým smutkem nad stavem světa do sněmovny" ;-D

0/0
5.4.2015 11:19
Foto

F24r20a98n73t54i20š72e87k 26J32a30n10o23v61e13c 9550770493402

Byť toho pána jsem nikdy neměl rád a jeho výstupi v televizi se mi zdáli velice nesympatické k tomu to příspěvku mohu dodat jenomR^. Hodnocení naší kultůry a civilizace zde sice zaznívá nelichotivě, ale s většinou se dokáži ztotožnit. Vyměnili jsme ideály za blahobyt, z lidských práv jsme udělali klacek na ty kteří nechtějí být jako my nebo s námi nesouhlasí a teď se nám to vrací. Sociální práva a soudržnost jsme vyměnili za prospěch jednotlivce za každou cenu a divíme se cynismu  šmejdům, kteří to dotáhly k dokonalosti a jsou schopni na hraně legálnosti podvést ty nejslabší.Všichni politici mluví o lichvářích, ale ne o lichvářských úrocích, protože to by bylo najednou vážených lichvářských společností. Toto rozděluje společnost čím dál více a stává me se slabými zevnitř svými rozpory a vůči vnějšku slabými neexistencí cílů a ideálů společnosti. Spolu s autorem doufám, že není pozdě to změnit.

+10/0
4.4.2015 7:59
Foto

P20a25v63e81l 83M95a48c80h87a37č14e80k 5591402653

Měl byste pravdu, kdyby nepsal jeden z čelních architektů současné situace a kdyby se učinil důvěryhodným.

+5/0
4.4.2015 13:24



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.