Diskuse

Tajuplné tajné služby v ČR

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Autore, viděl jste tu soudkyni ? Řekl bych, že má problém se vůbec dostavit do práce a vy na ní s takovými pravidly pro tajné služby. Jestli jsem včera dobře poslouchal Pohůnka, tak ten řekl, že to tak dělají vždy, že mají na to své zvyklosti.

3 0
možnosti
VV

Kdyz mel nekdo co ciniti, mel by byti konkretnejsi. Takto mi to rika co.si o jedna pani povidala, i kdyz to bude spis jeden pan povidal.

0 5
možnosti
LC

Autor nemůže být konkrétnější, protože by porušil zákon.

6 0
možnosti
JP

J81a52n 35P53a10v75l12í18k

29. 5. 2015 19:29

Nevím, jaké knížky to byly, ale to vše je snad popsáno v příslušných zákonech. Četl jsem část závěrečné řeči advokáta Sokola, z níž vyplynulo, že ten zákonný rámec v jednání u jeho mandanta nebyl porušen a v podstatě celou konstrukci obžaloby rozbil. Takže rozhodnutí soudkyně mě nepřekvapilo a je jí ke cti, že se nenechala ovlivnit veřejným míněním. Méně ke cti jí slouží to zveřejnění odposlechů.

2 8
možnosti
KV

V demokratické zemi jsme se dozvěděli, jak vlastně funguje ta naše zastupitelské demokracie a jak nevolení lidé ovládají stát. Bylo to velmi poučné a varovné.!!

6 0
možnosti
Foto

Proboha co to melete o papírech. Kalousek dal odposlouchávat Nečase a personál, který to dozoroval, se vymknul kontrole. To, co následovalo, byl regulérní puč, někdo by se za něj měl zodpovídat !

2 2
možnosti
Foto

Vy mi připomínáte jednoho mého známého. On je totiž taky uplnej debil. ..

4 2
možnosti