Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J52i24ř22í 86P37a12y70n66e 2462583488685

Pro zajímavost: http://hlidacipes.org/ministerstvo-financi-taji-zasadni-informace-k-elektronicke-evidenci-trzeb/

0/0
11.3.2016 21:25

M12i88l38a87n 50H60l56a71d26k21ý 8622498160

Pane Payne, také mi to nedá. Podle toho co píšete vedou stát lépe politici, co za nic neodpovídají a za své kamarádíčkování s lobisty a tuneláři nenesou žádnou zodpovědnost ? Jakou asi úroveň vedení státu můžeme čekat od různých aparátčíků, kteří to sice "Myslí upřímně", ale vživtě nepracovali a nic neumí ? Když jeden náš "nejmenovaný" ministr financí v roce v roce 2008 tvrdil, že se nás krize netýká, protože nemáme Euro, chytal jsem se nad jeho "moudrostí" za hlavu. A tento ministr byl vyhlášený nejlepším ministrem financí EU. Jací asi jsou ti další ministři nechci ani domyslet. A takové nám dáváte za vzor, místo člověka, co něco dokázal ? A co jste dokázal Vy ? Jaké hodnoty budou za Vámi ? Jak se na Vás bude vzpomínat za 50 let ? Osobně si myslím, že politické vedení státu se přežilo. Stát je, bohužel, velká firma. Nemůže si dovolit utrácet víc, než vydělá. Možná si může vzít úvěr na rozvoj, ale ten úvěr se nesmí projíst, protože se bude muset splatit. Jakou aternativu nám dáváte Vy ? Jakého hulváta, nebo zloděje byste nám doporučil na hrad, nebo do vlády ? Běžte se živit poctivě. Vybudujte si firmu, dávejte práci desetitisícům lidí a věřte, že Vás budu volit. Takto jste pro mne nikdo. Rv

+3/0
11.3.2016 4:58

A89l93e51x72a88n56d85e74r 25N25o68v38á70k 2168505434214

Jen pro vasi informaci, "ten ministr" mel na mysli bankovni krizi v dobe, kdy se zacal hroutit bankovni system v USA. U nas nepadla jedina banka, mel tedy pravdu ( mimo jine jako ve vetsine veci, ktere ovsem tzv.obycejny clovek nerad slysi ) Ruzna telatka ovsem rady pouzivaji primer na nalsedujici hospodarskou krizi, ktera nas navic zdaleka nepostihla tak, jako ostani staty.

0/0
11.3.2016 9:09
Foto

J10i31ř74í 43P98a77y59n96e 2372383108225

Demokratický stát není firma. Pouze totalitní stát se podobá firmě. Babiš jako bývalý agent nic jiného nezná.

Lžete, když tvrdíte, že dávám nějaké ministry za vzor.

Bylo by krásné, kdyby Babiš respektoval zásadu, že stát nesmí utrácet víc, než vydělá. Jenže Babiš jako kanibal konzumuje budoucnost našich dětí tím, že nás zadlužuje v době prosperity. To je samo o sobě neodpustitelné. A ještě k tomu podniká, takže sám vydělává a obětuje budoucnost dětí. To je nemorální.

Také se zdá, že máte návyky podobné praktikám StB. Sám jste o sobě neuvedl žádné informace, to bylo u StB samozřejmé. Také útok ad hominem místo věcné diskuse byl pro výslechy typický. V diskusi nerozhoduje, kdo co dokázal, ale věcné argumenty. Diskutujeme o tom, zda smí ministr podnikat, nediskutujeme o tom, co jsem dokázal.

A bylo by slušné na svém profilu uvést reálné informace o sobě. Jinak jste pro mne podvodník.

Ostatně s anonymem, resp. s někým, kdo se nepředstaví, je zbytečné se bavit.

0/0
11.3.2016 21:01

M32a35r13c59e47l31a 22Ř75e24z72n68í90k81o37v73á 8223294224883

Mě to fakt ještě nedá, pane Payne, abych Vám ještě na dobrou noc nenapsala. Znovu jsem si přečetla váš blog, na který už jsem jednou reagovala. A začala bych tím, že pod svým jménem máte vyjmenované profese, kterým jste se v životě věnoval. Přes jaderného fyzika, programárora a pečovatele a topiče, kteréžto funce jste zřejme zastával za minulého rezimu, jste přešel k funcím poslance, politika a poradce. Proč mám takový pocit, že jse se k funkcím po revoluci dostal díky své perzekuaci? Proč z vás byl najednou politik a poslanec? A navíc i poradce? Jakými znalostmi z oboru politickéhio jste se vyznačoval, že jste dosáhl takových postů? A radil jste vždy jen ve svém oboru jaderného fyzika, nebo jste se pouštěl i do rad politických? Pokud ano, tak já se ptám, jaké byly vaše kompetence? Ne všchni, kteří byli na indexu nám mohou radit, jak naložit se státem po revoluci. Jak jste naložil se svým postem poslance a poradce? A na jakou židli jste si sedl vy sám? Jen na jednu v parlamentu a pak na poradentskou, aby jste neměl vlastně žádnou zodpovědost za nikoho a za nic. Na svou vlastní židli by jste si sednout zřejmě nemohl. A v tom je asi ten problém.

+2/0
11.3.2016 0:26
Foto

J49i30ř82í 10P61a27y40n56e 2932733228905

Také místo diskuse používáte argument ad hominem, což je v diskusi zakázané. I bezdomovec může mít v diskusi pravdu. Diskutujeme o tom, zda smí ministr podnikat, když například všichni soudci ale i další profese to mají zcela zakázané, protože je správné, aby se plně soustředili na svou veřejnou službu.

A pokud Vás zajímá moje kvalifikace, tak politikou jsem se začal zabývat již v kotelně a měl jsem tam dost času na studium. Po roce 1990 mi můj tehdejší poradce řekl, že bych si měl o politice něco přečíst. Souhlasil jsem a on mi vzápětí přinesl seznam 1400 knih, které bych měl pro začátek přečíst. A já potom léta po nocích studoval politiku, teorii státu, historii, právní teorii atd. A za své peníze jsem jezdil studovat práva do Švýcarska. Proto si troufám trochu radit.

0/0
11.3.2016 21:07

M29a57r73c12e91l42a 35Ř21e67z28n31í45k84o58v15á 8513274494853

Připomenu si spolu s Vámi jednu větu z článku :"ten, co se nechce vzdát podnikání ve prospěch českých občanů".

Kde to zase jsme? V době proletariátu? Člověk, který se vlastní pílí, nebo rozumem, nebo i štěstím dopracoval k prosperující firmě, která zaměstnává desetisíce lidí, který má díky tomu velké zkušenosti, jak na poli finančním, tak i sociálním se všeho vzdá, aby mohl pár let sloužit státu? Střet zájmů, sezení na dvou židlích? Jen člověk se zkušenostmi s řízením velkých firem je schopný reálně řídit státní finance. Co nám byli platní všichni ti teoretici, kteří nikdy nedělali nic jiného než politiku - spíš politikaření? Všechna ta jejich hausnumera nám moc neprospěla. Na počátku našeho nového svobodného státu po roce 1918 se takřka všichni ministři vlády rekrutovali z podnikatelských sfér. A byli to odborníci, kteří do politiky nešli kvůli penězům a slávě. A to samé je pro mě pan Babiš. Mohl si dál tvořit jen své impérium a užívat si svých výdobytků a místo toho musí jen neustále odrážet spekulace o tom, jak na své funkci vydělává. Proč vám všem tak vadí, že i on má dotace z EU? Má je tisícovka dalších a ti nejsou pod drobnohledem. Co takový pan Bolek Polívka a jeho farma? Co desítky poslanců, kteří mají dotace z EU na své soukromé podnikání? Proč to nikdo nepranýřuje? I poslanci mají své cestičky, jak se lehce k dotacím z EU dostat. Jenže o nich se nepíše.

Přestante už, proboha, lít lidem do hlavy, že co bohatý člověk, to zloděj a podvodník. Těch malých i větších zlodějů a podvodníků na nižších postech máme habaděj a když jim pan Babiš začne šlapat na paty, tak je z toho celonárodní hysterie. Toho, kdo jako já, podniká transparentně, žádná EET nemůže vůbec rozhodit.

Takže, pane Payne, pan Babiš nesedí na dvou židlích. Sedí jen na té státní, které mu voliči propůjčili. Ta druhá je jen jeho, tu si vysloužil sám a do té, když bude v rámci zákona, je Vám i mě úplné PRD.

+4/0
10.3.2016 23:01

M83i18r26o21s72l12a52v 13K96u30l89h64a80v50ý 5609762711

R^R^R^ Lépe bych to nenapsal.R^R^R^

0/0
10.3.2016 23:22

A34l63e70x30a85n86d76e80r 12N61o63v75á68k 2348145764344

Jen tak na okraj, milostiva, ten "podnikatel," ktery dava praci tisicum lidi a plati dane, sve imperium ziskal tunelovanim, vydiranim, zlodejinami, podvody atd., viz.historie zalozeni Agrofertu. Navic jak znamo, ekonomicka uspesnost toho molchu stoji a pada s dotacemi. A ze dotace berou jini ? Ti ovsem nebacuji ekonomice a financim, nejsou u zroje. A netvrdi, ze jsou cestni. Trosku pripomina stbacek Andrejko sveho casu podobneho vykuka a sice dr.Ratha, ktery peskoval ostani, moralizoval, poucoval a mezitim cpal prachy pod koberec, do spize, na pudu, ........ Jen tak mezi nami, nejste ponekud prostejsi mysli ?

+1/0
11.3.2016 9:18
Foto

J36i17ř21í 41P61a39y89n89e 2322233478385

Slušně vychovaný člověk se vzdá podnikání, když jde dělat politiku. Ano, měli jsem tu například pana Fišera, který si myslel, že může dělat politiku a zároveň být senátorem. Senátoři nemají podnikání zakázáno, a stejně se mu pod rukama rozpaky obě židle. Stejně dopadne Babiš.

0/0
11.3.2016 21:10

M65a63r44t96i38n 79K92l85í25m63e32k 1399437911982

To je zase slátanina......slátanina prázdných frází a stesků po páně "kouskových" kteří tuto republiku (spolu s jinými) dovedli do...

Dnes,stabilní ekomomika,relativní politický klid a i preference občanů pro jednotlivé polityky hovoří jasně. To,že ministr financí úspěšně podniká a při tom stát prosperuje,je jasný ukazatel,že je něco V POŘÁDKU.

+2/0
10.3.2016 21:30

A89l48e30x61a64n59d14e25r 34N69o59v91á11k 2408395944644

Bozinku, dnes je tu, patrne z Novinek, roztodivnych a mentalne specifickych jedincu. Prave Kalousek nastavil i kdyz bolestive a slzach, zaklady pro dnesni prosperitu. Nic mene, co myslite ze se stane, az skonci nadmerny priliv stovek miliard eur z Bruselu, co asi nastane az se prestane lit beton vsude mozne, az se prachy rozdaji statnim urednikum az a vyschnou zdroje ? Co nastane az socialisty zdecimovani zamestnavatele a Babisem otraveni zivnostnici nebudou plnit statni kasu, kde se prachy stejne rozkradou babisi a jemu podbnymi ? Populiste s ostudou potahnou se zanechanymi rozvalinami za zady a......... opet nastoupi Kalousek.

0/0
11.3.2016 9:29
Foto

J63i42ř72í 94P10a40y70n95e 2342833488205

Stabilní ekonomika je důsledek nahromaděných dotací. Každá dotace je nemravná a je třeba bojovat za zrušení všech dotací. To, že stát chvilku prosperuje nikterak neomlouvá nemorální jednání ministra.

0/0
11.3.2016 20:51

O52n87d12r28a 47B89a10r82t91o84š 9723162581297

Pane Payne máte naprostou pravdu, ale myslím, že hodně podceňujete naše média :-)

0/0
10.3.2016 21:19

J72o67s29e10f 83C83h33ý36l73e79k 5587367939470

Vážím si každého kdo dává lidem prací. Jsem živnostník a vím,že dlouhodobě uživit zaměstnance není lehké.

0/0
10.3.2016 19:36

D89a90v68i35d 30Z76a23h26r70a89d82n92í49č94e80k 3707577106881

Ano, každého kdo POCTIVOU prací bez dotací a kamarádšaftů zaměstná lidi je v našem státě hoden obdivu. Ale pan Babiš, který bere obří dotace a ještě podvádí.....no comment.

0/−2
10.3.2016 21:00
Foto

J50i21ř96í 37P14a83y63n36e 2292613378475

Ale impérium založené na shrabování dotací je samo osobě nemravnost.

0/0
11.3.2016 8:34

M88i63c15h45a12l 93K14a80n38d51a 7590517573195

Přidělovat dotace sám sobě je prostě pr.sárna. A že to voliči dopředu věděli a souhlasili, to nemůže být argument. Souhlasilo nanejvýš těch jeho 25% voličů (část z nich vinou pokleslého IQ spíše nechápala o co jde), avšak drtivá většina ze zbývajících 75% je ostře proti.

Osobně neznám nikoho, kdo by se současným stavem souhlasil.

+2/−1
10.3.2016 18:29

J11i90ř82í 41Z92a19p10l36e15t95a77l 2930408302454

Mluvit o voličích s pokleslým IQ a sám používat pokleslé argumenty typu "tuto stranu volilo 20% voličů, takže 80% je ostře proti, vím to, protože to říkají všichni mí známí" je přinejlepším úsměvné. Jediné, v čem s vámi souhlasím, je to, že přidělovat dotace sám sobě je prasárna. Nicméně těch velkých prasáren je v politice mnohem víc, a když se někteří voliči rozhodli, že to raději hodí Babišovi než známým firmám, tak se tak prostě rozhodli. Ostatní koaliční strany dopředu koalici s ANO nevylučovaly, a to jejich voliči také moc dobře věděli. Takže asi tak.

+1/0
10.3.2016 20:08

M23a85r96t19i62n 44K13l85í88m45e67k 1639947181222

Nikdo nepřiděluje dotace sám sobě...to je jen mediální masáž....když podnikáte,při tom jste v politice....nevyhnete se střetům "zájmů". Pokud je vše dle zákonů-kde je problém?

+1/0
10.3.2016 21:36
Foto

J69i46ř85í 55P74a61y45n45e 2292433388875

Politik nemá podnikat. Lidská psychika nedovede oddělit dvě takto náročné činnosti. Proto mají soudci zákaz podnikání. Doufám, že bude u nás také zaveden. Pokud je Babiš tak slušný člověk, jak to chcete líčit, tak jistě své firmy prodá a bude nezištně sloužit českému lidu.

0/0
11.3.2016 8:32

J37o10s48e34f 98C73h59ý92l38e72k 5537487559660

Myslím si,že ministerstvo řídí dobře. Z veřejně známých osobností nevidím nikoho lepšího.

+3/−3
10.3.2016 17:53
Foto

J86i96ř52í 57P50a46y40n95e 2832183568535

Co udělal dobrého?

0/0
11.3.2016 8:30

J73i70ř60í 50Z61a89p28l15e24t58a87l 2950428632314

Ať se vám to líbí nebo ne, tak ten argument, že voliči o všem dopředu věděli, má váhu opravdu velkou. V demokracii jsou to (alespoň teoreticky) voliči, kdo rozhoduje (a kdo to mimojiné i vše platí). Ať se nad tím pražská kavárna pohoršuje, jak chce.

+1/−2
10.3.2016 17:16
Foto

J57i28ř40í 73P42a17y28n94e 2572473768845

A v demokracii jsou precedenty nepřekročitelnou normou. V Británii, což je vzor demokracie, nemají ústavu ani jednací řády, protože dodržují pravidla hry. U nás je pravidlo: Nebudeš sedět na dvou židlích. A platí to i ve všech ostatních slušných zemích.

0/0
11.3.2016 8:29

J87i51ř95í 13Z63a26p52l29e84t31a77l 2310908572364

To je přesně kámen úrazu celé vaší argumentace, kdy se snažíte své osobní názory prezentovat jako objektivně platné pravdy. "U nás je pravidlo: Nebudeš sedět na dvou židlích." - můžete mi podat jeden důkaz o tomto tvrzení? Co když já, jakožto volič, dokážu vyjmenovat 10 jiných pravidel, na jejichž dodržování našimi politiky mí záleží víc, než na dodržování "nebudeš sedět na dvou židlích"? No podle vás je stejně nejdůležitější to "nebudeš sedět na dvou židlích", protože tak to podle vás prostě je, že? Lol.

0/0
11.3.2016 10:39

M60i72r48o63s60l17a82v 19K48u64l76h81a21v66ý 5529642921

Když nejsou lidi.... raději čtyři Babiše než jednoho Kalouska!

+1/−8
10.3.2016 14:29
Foto

J24i22ř43í 27P72a61y83n42e 2262203118715

Oba jsou navázaní na temné podsvětí, oba jsou na stejné morální úrovni.

0/−3
10.3.2016 15:48

M96i62r51o50s58l90a44v 84K98u22l34h79a68v86ý 5649972491

Jen si tak říkám, proč tak řvalo mafiánské zákulisí ODS i přisluhovačem Kalouskem?!! Odpověď je jasná: Babiš zavřel penězovod. Už jen ta inventura režijních výdajů na min. byla výmluvná; a zase potrefení Kalouskovi nohsledi se mohli ukřičet.

Morálka je dobrá výmluva, ale asi má u Vás jen jeden pytel a to je vždy zkreslující.

+1/0
10.3.2016 21:28
Foto

P70a17v28e78l 23M38a76c45h92a43č98e85k 5791282903

Já s vámi naprosto souhlasím.

Jen škoda, že toto nezavedla už dávno vaše (původní) rodná strana. Měla k tomu všechno: možnost, příležitost i sílu prosadit takové návrhy. Teď byste nemusel takový text psát.

+3/0
10.3.2016 13:19
Foto

J71i17ř75í 67P23a40y69n17e 2612303178255

Argument ad hominem se považuje za neférové jednání, pokud to nevíte. Ale hlavně, já zde tvrdím, že se takové věci nesmí řešit zákonem, ale musí je řešit morální imperativ společnosti. Kdyby Češi trochu více přemýšleli a kdyby byli férovější, nikdy by se Bureš ministrem nestal.

+1/−1
10.3.2016 15:43
Foto

P10a19v47e13l 74M29a44c75h49a93č53e28k 5491222733

Já jsem vás zmínil osobně pouze v poslední větě, jinak to bylo směrováno na ODS. Jste vy snad ODS?? 8-o

Doporučuji studovat, neboť,např. Wikipedia:

"Argumentum ad hominem (lat. „argument k člověku“) je argument, kterým se diskutující snaží vyvrátit oponentovo tvrzení poukazováním na jeho vlastní názory či jednání, případně i na jeho skutečné či domnělé nedostatky."

Strany rády a rychle zapomínají na své chyby a prohřešky, natož pak jejich členové.

Ani toto není ad hominem, že? :-)

+2/0
10.3.2016 16:15
Foto

J23i96ř10í 84P22a42y16n87e 2952783888395

Debata je o tom, zda smí ministr podnikat, zda je to morální. Poukaz na to, že ODS nějaké s tím nesouvisející návrhy nepodala nebo neprosadila je zcela mimo. A já mohu tyto texty nyní psát, protože nejsem politik.

0/0
11.3.2016 22:25



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.