- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ještě jedna poznámka. Dnes je v.MFDNES hezká mapka toho kanálu, takže z ní lze vyčíst, že :
1. Asi 50% kanálu je hotovo a,
2. Lodní doprava zboží klesla loni o 43%, ale ikdo už neříká o kolik by klesla silniční doprava, kdyby půl roku v roce nebyla D1 "splavná".
Nic není hotovo, to, co je, bylo děláno před lety a je nutno udělat celé nové, zejména pro výrazně vyšší plavební nároky.
Proč se mi vkrádá do paměti, jak přijel kdysi Mečiar z Ruska a hlásal, že vytvoří 100 000 nových pracovních míst?
Bohužel, Češi nejspíš milují nezodpovědné prezidenty!
To je možná pravda, ale na druhou stranu byste V. Havla neměl, skoro 5 let po jeho smrti pomlouvat.
Dnes s vámi mohu (pozoruhodně mohu) souhlasit i karmu dát. Moc pěkně jste to napsal.
Pane Payne, jste si jist, že jste nečerpal z amerických zdrojů?
Jejich bilion je totiž naše miliarda.
Jak vidno, tak to moje tvrzení vyvolává nevoli, ale žádnou kvalifikovanou reakci.
Nejsem nikterak přesvědčen o "vynikajících" výsledcích návštěvy čínského prezidenta v ČR. Večer v TV připustil ministr Mládek , že akviziční převzetí fungujících podniků ( a fotbalových stadiónů , mužstev a podobných zbytných věcí) je vlastně nulovým přínosem pro ekonomiku. Žádná tvorba pracovních míst , žádná technologická progrese , žádná fabrika na zelené louce.
MZ prostě hledá někoho , kdo mu alespoň slíbí nějaký groš na jeho fantasmagorickou vizi -kanál D-O-L.
Faraónové si stavěli pyramidy , Miloš chce kanál. Význam obou je stejný - nulový. Finančně náročnější se zdá být kanál.
Kanál je ekologický vřed, ale jinak lepší než ODSácké tunely