Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a29r58t28i45n 39W31u15n10s77c22h 8875168301692

co takhle rovnou čip do hlavy a každý pokus o nemorální(protiprávní) jednání

by přišel šok do hlavy a pak by to toho člověka odradilo ?a kdo by to pak řídil ?!!

ani kamery ani dna ..!!

0/0
16.9.2014 13:57
Foto

P52e19t23r 27H98a74n27n85i78g 5296624445654

Zajímavé, že lídra Strany svobodných občanů pro volby do zastupitelstva hlavního města Prahy redakce vybrala do Zaujalo nás. Že by opět manipulace? Zase si myslím, že Prahu trápí zcela jiné věci, než kamerové systémy. Svobodní jsou už prostě zřejmě systémovou stranou, kterou je třeba systémem podporovat.

0/0
16.9.2014 13:53

B84e67d49ř15i35c18h 49T62ě80š68í17n41s90k38ý 6122243721657

pane Payne považuji vás za nadprůměrně inteligentního člověka a vašich postojů v minulosti si velmi vážim, ovšem tohle snad nemáte zapotřebí, takové podbízení je vás nedůstojno

0/0
16.9.2014 11:40
Foto

J60i11ř57í 53P84a27y46n87e 2332613118725

V normálních zemích přesně na těch místech, kde my máme kamery, stojí policista, aby na místě pomáhal a chránil. Kamera ještě nikomu na místě nepomohla a příjezd trvá mnohem déle, než vražda nebo vloupání.

+2/0
16.9.2014 11:17

B48e25d75ř86i48c24h 19T71ě82š80í21n30s89k37ý 6542193661837

můžete dát nějaký příklad té "normální " země, kde jsou v ulicích tisíce policistů a sledují? řekl bych že mám procestováno dost a jediná země kde jsem viděl něco takového co tvrdíte byla Čína, vy jste to viděl kde?

+1/0
16.9.2014 11:20

L88i83b64o55r 96R83a64š36t24i64c87a 2871306255109

Nesouhlasím.

V "normálních" zemích je méně policistů na počet obyvatel než u nás. To je prokazatelný fakt.

Kamera sama zločince odpuzuje a jejich dopadení usnadňuje.

Vím to z vlastní bezprostřední zkušenosti - kdy po instalaci velmi nápadně umístěných kamer u mé firmy prakticky ukončilo pokusy o vloupání a poškozování omítek sprayery.

I při jedné nedaleké rvačce přišli policisté a velmi litovali, že nemáme nahraný záznam, což jim značně stížilo dopadení. Abych nebyl obviněn ze schizofrenního stanoviska - rvaní bylo v místě, kde si s velkou pravděpodobností kamer nevšimli.

0/0
16.9.2014 11:21
Foto

J79i95ř68í 25P25a51y62n10e 2622923778295

Automatický odběr DNA na místě činu. Když budou zloději vědět, že bez výjimky každá krádež jim bude jednou dokázána, trochu se změní poměry.

+1/−1
16.9.2014 11:15

L45i33b93o88r 91R77a65š77t22i87c83a 2681786125829

Ano !R^

0/0
16.9.2014 11:16

J86i94ř16í 94T91o90m14e88š 5572580503512

Odběr DNA na místě činu snad není hlavní problém, dělá se ve vyspělých zemích automaticky, problémem je odběr DNA pachatelům nebo potenciálním pachatelům, podezřelým, zejména pachatelé se dovolávají svých práv a nekonečných svobod žádnou DNA neposkytnout, tuším i u nás.

0/0
16.9.2014 16:20

B67e46d30ř64i92c13h 16T45ě90š89í69n97s95k51ý 6582323661177

co na to říci? snad jen že vůbec netušíte co říkáte, psal jste u vlopáních do svého auta, kruciš jaké stopy DNA by tam byly zajištěny, kruciš tohle by nám chtělo vládnout? tak to ani omylem

0/0
16.9.2014 11:22

L83i55b45o48r 79R22a67š85t82i37c53a 2281156405439

Myslíte, že při vloupání nosí vloupači rukavice a jsou si jisti, že se nikde nikdy nijak o nic neotřeli, či nekýchli prskajíc zrádné sliny s DNA?

0/0
16.9.2014 11:25

B36e24d19ř74i67c29h 75T74ě95š47í95n14s46k95ý 6942493551657

nevím jesli nosí rukavice ale jsem si celkem jist že automobil je plný různých stop DNA, jak víte že kolemjdoucí nekýchnul na vaše auto, co vlasy souseda , sousedky známého atd které jste vezl, a kdo z nich je ten pachatel, jak vyloučíte tyhle stopy, dokážete si představit kolik by to stálo času a peněz, půlka obyvatel by musela dělat u policie aby se to zvládlo,

0/0
16.9.2014 11:32

L89i50b66o94r 31R97a50š51t34i27c33a 2171466715649

Tož to jo, drahé by to - asi - bylo.

Záleží ovšem na ceně odebírání.

Jako podpůrný důkaz by to ovšem jistě pomáhalo.

0/0
16.9.2014 11:34

B67e62d24ř44i23c91h 49T64ě79š70í51n41s25k62ý 6492853421147

to opravdu nemyslíte vážně, každý takový důkaz vám i průměrný právník smete se stolu ovšem to když tvář lumpíka je poznat na kameře už se těžko zpochybňuje

0/0
16.9.2014 11:38

L72i48b49o91r 69R29a86š75t27i76c50a 2571726405599

Ano, právníci u nás vůbec smetají ze stolu kdeco.

Neustále mne udivuje např. to, že prý důkazy získané při vyšetřování jiné trestné kauzy, nelze v dané kauze použít - jak jsem se právě dočetl.

To, že v autě budou DNA příbuzných a kamarádů a jednoho zcela cizího člověka, bude při jeho usvědčování z hlediska zdravého selského rozumu dosti významným nepřímým důkazem.

Faktem ovšem je, že naše soudy a právníci nasazují jiné prostředky než rozum.

0/0
16.9.2014 11:58

B42e80d37ř41i35c21h 52T97ě11š11í25n60s55k18ý 6362713761467

no právě, v autě budou stovky vzorků musíte je roztřídit a každý přiřadit ergo musíte mít vzorek DNA všech těch kteří kdy v autě jeli abyste eliminoval ty kteří tam byli oprávněně, tzn jedna vloupačka do auta při počtu laboratoří které máme by zabrala jen na důkazech DNA tak rok až dva práce jednoho týmu vyšetřovatelů

0/0
16.9.2014 12:05

S74l41a97v26o27m70í53r 25B35e25n31e86š 6382237770114

Navíc co třeba náhodný stopař?

Já mohu dokázat, že jsem v autě svého souseda jel jako jeho dobrý známý, ale představme si, že se nás jednou policie zeptá, co jsme před čtyřmi měsíci dělali v autě pana Vladimíra Kohouta.

Vy pana Kohouta vůbec neznáte, protože stopař a řidič se obvykle jménem nepředstavují. Takže vůbec nevíte, o co jde, a po čtyřech měsících už si nepamatujete, kdy jste si koho stopnul, zvláště v případě, že stopujete často.

0/0
16.9.2014 12:42

S64l29a68v58o10m78í61r 94B51e89n68e13š 6362307180504

Pane Bedřichu Těšínský, alias Markýzi Gero, já s Vámi souhlasím v tom, že je absurdní kamery odmítat, ale zároveň zkoušku DNA žádat.

Máte stoprocentní pravdu v tom, že má DNA se na místě může objevit naprosto náhodou, třeba tak, že klopýtnu nebop uklounu na náledí a při pádu se něčeho zachytím, třeba zrovna Vašeho auta. Ne proto, že bych ho chtěl vykrást, nýbrž proto, že Vaše auto je z fyzikálního hlediska tělesem jako cokoli jiného.

Naproti tomu kamerový systém mi ukáže nejen to, že jsem tam byl, nýbrž i to, co jsem tam dělal, takže si zcela pohodlně obhájím, že jsem se Vašeho auta dotkl, avšak nikoli při páchání trestné činnosti.

To už té DNA bych se bál více než těch kamer. DNA ukáže pouze "byl tam" - "nebyl tam", zatímco kamery přeci jenom ukáží i to, co jste tam dělal.

Dávám Vám za pravdu.

0/0
16.9.2014 12:39

S78l79a36v64o27m43í64r 20B70e80n94e27š 6822787240864

Už jsem to tady psal: Když mě policejní stát bude chtít zničit, tak k tomu nebude potřebovat žádný kamerový systém.

Je to prkotina, kolem níž je spoustu humbuku. Docela obyčejné ustupování islámu a přijímání dalších a dalších běženců v Evropě je pro mne daleko větší nebezpečí než tohle.

+1/0
16.9.2014 10:29
Foto

P47e77t16r 70H51a18n86n74i62g 5466304745794

Ustupování islámu (Ve Velké Británii byla ze školních učebnic odstraněna zmínka o holocoustu, neboť si to nepřála tamní muslimské menšina) je daleko větším zlem než kamery.

Máte svatou pravdu pane Beneši

0/0
16.9.2014 14:00

B84e21d98ř94i22c45h 58T42ě51š45í47n84s13k47ý 6382963651777

půvabná schíza,  nechceme kamerový systém , chceme odběry DNA ;-D

+2/0
16.9.2014 10:13

L67i21b53o26r 87R51a12š79t37i71c48a 2891646965439

Jak jsem volič i příznivce Svobodných, tak s tímto nelze souhlasit. Mám zkušenost, že naopak kamery účinně pomáhají společnost chránit. Práci policie zefektivňují a dopadat zločince rozhodně pomáhají.

+1/−1
16.9.2014 10:09

S44l90a95v83o27m87í65r 77B37e14n35e69š 6332657140494

Též jsem v posledních parlamentních volbách volil Svobodné, ale nyní již nebudu. Právě osobnost naprosto neschopného pana Payne je tím, přes co u mne nejede vlak.

+1/0
16.9.2014 10:12

L45i65b80o52r 16R68a40š93t20i52c20a 2651316695139

Já je volit budu nadále, protože důležitější je základní směřování této strany než výhrady k osobnostem v čele. Já zejména bych přivítal výraznější a akčnější osobnost než jinak slušného p. Macha. Ač s ním v naprosté většině jeho výroků souhlasím, není to skutečně "tahoun" a charismatická osobnost.

Typické bylo jeho naprosto nevýrazné vystoupení v evropském parlamentu k otázce účasti v evropských volbách. Měl by se učit od Nigela Farage.

+2/0
16.9.2014 10:34

S55l82a87v69o13m47í10r 80B59e79n54e74š 6882827260414

Tohle je téma, které politici potřebují. Něco si vymyslí, nenápadně to prosadí, ale potom nápadně a hlasitě proti tomu protestují a jejich ovečky jim za to aplaudují.

Kamery v ulicích mě ani trochu netrápí. Jedna jediná bárka plná přistěhovalců z Afriky, která přistane u evropských břehů, pro mne představuje mnohem větší nebezpečí než všechny kamery dohromady. A že těch bárek jsou tisíce ročně, zatímco ten kamerový systém je jediný navždy.

0/0
16.9.2014 10:00

M56i70r66o98s53l97a26v 90Š37e31j64n88a 2171447558222

Já kamerové systémy chci. Mě je opravdu úplně jedno, že mě na ulici sledují bezpečnostní kamery. A je dobře, že kamery monitorují i rychlost na silnici. Gaunerům to jedno není, takže chápu, že někteří mají z kamer hrůzu.

Před pár dny televize zveřejnila záběr kamery, která zachytila dva gaunery-policisty, jak úmyslně sestřelili kluka na motocyklu a ještě ho ležícího zkopali. Kdyby to nezaznamenala kamera, seděl by dnes ten mladík za napadení policistů. Díky kamerám půjdou sedět ti dva gauneři v policejní uniformě.

+3/−1
16.9.2014 9:44

R15a44d32i24m 50M76l44y45n97a64ř98í91k 8363242654158

Nemusíte se bát. Budou a všude. Sednete do auta, na chodních, v obchoďácích, v kinech, divadlech, v lese, budou všude. Nejlepší to bude v lese. Budete mít kreditku na houby a budete si moct předplatit program houbař 1 až x. Podle kreditu vám v lese budou vyskakovat houby, jelikož vás poznají podle biometrických prvků nebo očipování nebo vysílače z kreditky nebo ze všech společně. A vy se vrátíte ze sbírání hub v lese šťastný. Jelikož úkolem totalitních systémů je absolutní štěstí a totální bezpečnost každého člověka, který je poslušný.

+1/−2
16.9.2014 9:52

L36i35b77o18r 60R12a13š11t83i71c77a 2741256455919

nesmysl

0/0
16.9.2014 10:09

R52a44d98i61m 82M48l93y27n16a92ř32í62k 8553432274978

Máte v lese GSM pokrytí? Chcete ho? Potřebujete ho? Většina lidí ho nepotřebuje, ale část idí ho chce.

0/0
16.9.2014 10:21

M11i17r98o82s79l19a76v 13Š54e41j28n23a 2651157658702

A ta část lidí, co GSM nepotřebuje, tak té stačí vypnout mobil. A rázem se o Vás neví. Jednoduché a účinné.

0/0
16.9.2014 10:25

L82i29b16o49r 90R24a13š32t86i41c60a 2121666795509

Pro některé příliš intelektuálně náročné.

0/0
16.9.2014 10:35

R55a49d53i78m 73M17l45y18n71a35ř32í58k 8373172744138

Jenom vypnutý mobil není vypnutý. Víte to? Je ve standby režimu.

0/0
16.9.2014 10:38

L49i86b65o91r 72R24a20š58t19i91c94a 2591916765259

No a?

Ve standby něco vysílá?

0/0
16.9.2014 11:17

R11a87d61i77m 67M25l60y85n95a74ř82í97k 8763642914548

Ano.

0/0
16.9.2014 11:22

L94i79b66o57r 62R78a23š58t81i35c43a 2301636245499

Omlouvám se, máte pravdu.

Jenže je rozdíl mezi stand-by (obvykle krátké stisknutí vypínacího tlačítka) a zcela vypnutý (delší stisknutí vypínacího tlačítka - kdy je i úplné vypnutí zpravidla indikováno na displeji, než se tlf. rozloučí - lze zkontrolovat i na evidenci spotřeby)

 - neřkuli-chce-li si člověk být jistý - i s vyjmutou baterií.

0/0
16.9.2014 11:29

R57a79d57i17m 56M49l54y96n45a33ř35í78k 8943962404228

Asi taky do času. Jenom si všimněte snahu Google neba Facebook nebo Microsoft (IBM atd.) dolovat informace. Např. Gmail v zahraničí bez mobilu nepoužijete. Všechny velké softwarové služby zadarmo, všechny cloudy, to vše slouží hlavně k dolování dat. A je velmi obtížné se tomu bránit. Většinou to skončí tvrzením: přece nejsem paranoik, nikomu jsem nic neudělal, jsem čistý, přestanu se tím zabývat. A jste tam nejenom po gumáky, ale po uši. ;-)

+1/0
16.9.2014 11:58

L81i54b10o50r 64R21a20š66t48i18c47a 2291846885279

Ano.

Dolování dat.

Denně jsem toho svědkem - i zde.

Když jsem se zajímal o nový obal na mobil, tak mi začly chodit nabídky obalů.

Kupodivu mi to ale docela vyhovuje.

0/0
16.9.2014 12:00

R41a59d42i49m 96M16l84y96n55a34ř69í21k 8383522434628

Co o to, tady si někdo něco přečte a třeba jenom posune info dál. Ale používáte-li kancelářský software přes webové aplikace, tak tam už je to jiná. Někde to leží na úložištích v poušti a počítače jedou, hackují, skenují, vyhodnocují, spojují. V zájmu bezpečnosti je dovoleno jakékoliv porušení bezpečnosti.

0/0
16.9.2014 12:07
Foto

P84e94t30r 47Z19á24v98l91a67d47s49k18ý 5401173770601

Patrně bude nutné vbrzku implantovat každému loajálnímu jedinci „certifikát normálu“.

+1/0
16.9.2014 10:09

M43i18r22o63s46l97a71v 84Š47e25j52n19a 2851507558192

ach jo, další jedinec napadený paranoidní představou "všichni mě sledují".

Radši se ani nepřihlašujte na web, protože okamžitě se o Vás ví, kde sedíte a diskutujete o tom, že Vás všichni sledují. Doufám, že jste vypnul i telefon (ten lze také monitorovat) a zatáhl rolety  (sklo je průhledné).

+1/−1
16.9.2014 10:23
Foto

P64e13t65r 98Z93á95v28l32a45d43s56k39ý 5681453870241

Stejně dobře mohu napsat: „paranoidní představou, že Vás nikdo nesleduje.“ Záleží na úhlu pohledu.

+2/0
16.9.2014 10:37

M27i90r60o93s44l30a97v 47Š96e58j62n70a 2981557828802

Pane Mlynaříku,

kamery jsou opravdu už dnes ve všech obchoďácích, v kinech a divadlech. Jsou většinou už i ve většině veřejných budov. A na frekventovaných ulicích také.

Doporučuji Vám tedy nechodt nakupovat, nechodit do kina a do divadla a obcházet velkým obloukem rušná centra měst.

Takže cupitejte už jen po tom lese, ale radši bez mobilního telefonu. I přes ten telefon Vás totiž mohou monitorovat.

;-)

0/0
16.9.2014 10:20

R96a92d97i75m 13M21l60y49n21a93ř40í11k 8633252544788

Pane Šejno, je mi jedno, co chcete vy. Chcete-li žít v běžném životě jako v base, klidně si to zařiďte. Ale respektujte, že všichni nejsou takoví jako vy.

Navíc myslím, že ani netušíte, že dnes lze během chvilky, zablokovat vám telefony, bankovní účty, zanedlouho taky auto, prostě cokoliv. Např. se stane, že někdo z vašich známých se dopustí nějakého přečinu proti systému a vás najdou v nějakém spojení na toho člověka. Bezpečnostní systém vás vyhodnotí jako hrozbu a důkladně vás zabezpečí.

+1/0
16.9.2014 10:37

S79l63a94v68o58m94í25r 30B82e67n61e96š 6472647600464

Ono to nejde mít všechny vymoženosti současné doby a zároveň stejnou míru osobní svobody jako Robinson na osamělém ostrově, kde mu chybělo téměř všechno, ale osobní svobodu tam měl stoprocentní.

Za každou vymoženost se něčím platí. Tomu se vyhnout nelze.

0/0
16.9.2014 11:03
Foto

J86a73r57o70m51í89r 48H24l79u98b54e33k 2366670464421

Místo na mne se vrhli na Vás, pane Payne. A oponentům, kecy o tom, že kdo nic špatného nedělá tomu to nemusí vadit jsou, s prominutím, blbost. Jednou něco spácháte, aniž byste o tom vůbec věděli, jelikož zákonná džungle je naprosto nepřehledná. Policajti se na vás vrhnou, jelikož jste slušný občan a nehrozí jim od vás žádné nebezpečí. Kriminálníkům se vyhnou širokým obloukem.

+1/0
16.9.2014 9:43

S42l17a91v29o90m86í22r 47B97e82n54e29š 6532987520734

Máte divnou logiku: Podle Vás proti nebezpečí, že se na Vás policisté vrhnou, máme bojovat tím, že nepřipustíme kamery?

Když se na Vás policajti budou chtít vrhnout, tak jim v tom absence kamerového systému nezabrání. SPíše jim v tom naopak pomůže. Právě bez kamer si mohou vymyslet cokoli. A kamerami je to pro jejich lži už složitější.

+1/0
16.9.2014 9:56
Foto

J39a79r63o75m51í95r 17H37l73u56b53e77k 2946700964561

Pokud Vám šmírování nevadí, je to Vaše věc. Mně šmírovaní vadí. Kdysi chodil důvěryhodný policajt po ulicích, lidé jej znali a vážili si jeho práce a zločinci se jej báli. Dnes se stali policajti pobočkou finančního úřadu nikoliv bezpečnostní složkou. Bože, dej lehko, to je jejich heslo a vybrat co nejvíc na pokutách, to je jejich krédo. A toho despektu mne jen tak někdo nezbaví. Od dob VB se vůbec nezměnili.

0/0
16.9.2014 10:22

S98l25a63v14o56m68í27r 95B85e45n32e52š 6162927930364

Vůbec však neodpovídáte na to, co jsem napsal: Jak podle Vás absence kamerového systému zabrání policejní zvůli na ulici, aby se na Vás nevrhli dva pouliční fízlové.

Dejme tomu, že absence kamerového systému může zamezit manýrám policejního státu shora. To bych ještě připustil, Ale jak má zamezit tomu, aby se na Vás vrhli dva pouliční policisté nejnižších šarží a nejnižšího služebního postavení, to tedy nechápu. A vy jste psal právě o tom vrhnutí policistů.

0/0
16.9.2014 10:26
Foto

J10a12r58o95m86í81r 65H90l20u83b90e26k 2406670694131

Je to tom despektu. Takoví, jak píšete, pouliční fízlové by vůbec neměli existovat. Že existují je jen zásluha našeho socialistického systému. Kamery tam, kamery sem, před státní zvůlí nás stejně neochrání, stejně jako před násilníky bez uniforem. Spíš naopak.

0/0
16.9.2014 10:34

R22a57d72i53m 82M87l68y81n20a46ř79í64k 8603832834678

Určitě je jednodušší a účinnější potrestat řidiče za překročení rychlosti o 5km/h na sedmdesátce nebo chybějící tužku v lékárničce než chytání a trestání zlodějů, vykradačů a podvodníků. Ty je lepší uplatit sociálními dávkami, aby měli na fet a lepší pracovní nástroje k vykrádání těch, co odvádějí. Hlavně zloděje nedráždit. Velcí zloději s těmi malými soucití. Nakonec je známo, že ministr Chovanec se pokusil získat vysokoškoloský titul podvodem, takže je člověkem v ministerské pozici na svém místě.

S tou DNA to není Orwell ale bratři Wachowští.

+1/0
16.9.2014 9:02



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.